800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران مطرح کرد:

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمیون باهدف گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: رزمایش جهادگران فاطمیون باهدف گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه برگزار می‌شود.
برگزاری رزمایش جهادگران فاطمیون باهدف گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه
غلامعلی سهرابی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: هم‌زمان با هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه لغایت ۷ آذرماه در شهرستان سیب و سوران انجام می‌شود.

وی بیان کرد: رزمایش ویژه ۳۵ گروه‌های جهادی منتخب شهرستان است که پس از برگزاری تجمع جهادگران در ناحیه مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی جهت انجام خدمت به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران هدف از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی را گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه، گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه در خدمت‌رسانی، حمایت از اقشار مستضعف و کم‌برخوردار جامعه و بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان، میدان‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، ترسیم و به‌تصویرکشیدن پروژه‌های عمرانی صورت‌گرفته توسط بسیج سازندگی، فراهم‌سازی بستری برای اقدامات زودبازده و عام‌المنفعه با اثرات عینی در میان مردم مناطق روستایی و آسیب‌دیده و تبیین و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت‌خواهی عنوان کرد.

سهرابی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۱۰ میلیون ریال برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های این رزمایش در سیب و سوران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی جهادگران بسیجی در عرصه‌های پزشکی، دامپزشکی، اهدا جهیزیه، عمرانی، آموزشی، آسیب‌های اجتماعی، خدمت مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و اشتغال، فرهنگی، میز خدمت و... به فعالیت خواهند پرداخت.
در پایان رزمایش جهادگران فاطمی از ۵ نفر از جهادگران برتر شهرستان با حضور فرمانده سپاه و مسئولین شورای اداری شهرستان تجلیل شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 26958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *