800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهرستان خبر داد؛

اهدای 40 بسته ورزشی و بهداشتی میان دانش آموزان مهرستانی

حسین نکویی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو، 40 بسته لوازم بهداشتی، ورزشی و کفش میان دانش آموزان مهرستانی توزیع شد.
اهدای 40 بسته ورزشی و بهداشتی میان دانش آموزان مهرستانی
حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان در گفت وگو با خبرنگار شستون بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام عید نوروز و سال نو بین دانش آموزان مدرسه خلفای راشدین روستای جان آباد بخش بیرک مهرستان کفش ،لوازم ورزشی و بسته های بهداشتی توزیع شد.

وی باتوجه به نزدیکی ایام عید و همچنين وضعیت نامساعد معیشتی خانواده های نیازمند افزود: دانش آموزان این مدرسه توسط گروه جهادی عماریون بسیج شناسایی شدند که بامساعدت خیرین مورد حمایت قرار گرفتند.

این مقام مسئول از سایر نهادها و خیرین برای کمک به نیازمندان و خصوصا مناطق عشایرنشین دعوت کرد و گفت: در این ایام پایان سال می طلبد مسئولین،نهادها و گروه‌های خیرین به همه افراد نیازمند خصوصا مردمان صبور عشایر و روستاییان که از حداقل امکانات برخوردار هستند،کمک کنند.

نکویی با بیان اینکه تعداد بسته های توزیع شده میان دانش آموزان مهرستانی 40 بسته بوده است، گفت:افتخار بسیج خدمت به مردم‌ است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 24987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *