800
۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان خبر داد؛

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سراوان/ شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرئیل" در دیار نخل و نگاره طنین انداز می شود

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سراوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود.
اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سراوان/ شعار  "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرئیل" در دیار نخل و نگاره طنین انداز می شود
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: طبق فرمان امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شده است که هر ساله مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس اولین قبله گاه مسلمین جهان راهپیمایی انجام می دهند.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس در دو سال اخیر به صورت مجازی برگزار شده اما امسال با وجود مطلوب بودن شرایط و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این راهپیمایی به صورت حضوری و در میادین و معابر برگزار می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان با بیان اینکه مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نقطه نقطه از این جهان به صحنه خواهند آمد، ادامه داد: در سراوان نیز با توجه به مطلوب بودن شرایط راهپیمایی روز قدس مانند روال گذشته از مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) آغاز و تا مسجد جامع نور ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس در سراوان بسیار باشکوه و از ساعت 10 صبح آغاز می شود و مردم مومن و روزه دار سراوانی در این روز شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 25251
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *