800
۰
فرماندار سراوان:

مسلمانان در روز جهانی قدس خواستار از بین رفتن رژیم جعلی صهیونیستی هستند

فرماندار سراوان گفت: مسلمانان در بیش از ۸۰ کشور مسلمان در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان می‌آیند و با سردادن شعارهای ضد استکباری خواستار از بین رفتن رژیم جعلی صهیونیستی هستند.
مسلمانان در روز جهانی قدس خواستار از بین رفتن رژیم جعلی صهیونیستی هستند
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۲ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیان کرد: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در سال ۵۸ به عنوان روز قدس نامگذاری کرده‌اند که از آن زمان به بعد همه مسلمانان در سراسر جهان در بیش از ۸۰ کشور در این روز به خیابان‌ها می‌آیند و علیه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی شعار سر می‌دهند.

وی افزود: ملت‌های مسلمان در روز قدس با سردادن شعارهای ضد استکباری خواستار از بین رفتن رژیم منحوس و بچه کش می‌شوند و در حال حاضر شاهد دست و پا زدن این رژیم جعلی هستیم.

فرماندار سراوان ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهند دید که شاهد این هستیم که این قضیه زودتر اتفاق خواهد افتاد و رژیم جعلی اسرائیل در حال از بین رفتن است.

تجلیلی خاطر نشان کرد: رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی دید که چگونه مسلمانان در قدس نماز جماعت با شکوهی را برپا کردند که تمامی این موارد نشان از آن دارد که این رژیم از بین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید فلسطین و قدس محود وحدت جهان اسلام قرار گیرند و امروز مشاهده می‌کنیم که چگونه مردم روزه دار سراوانی همزمان با مردم فهیم ایران در سراسر کشور به میدان آمدند تا خشم و انزجار خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام کنند.

انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 26361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *