800
۰
امام جمعه اهل سنت گلشن؛

بزرگ ترین علت تداوم انقلاب اسلامی ایران، رهبری آن است

مولوی مجیب الرحمن رئیسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است، گفت: بزرگ ترین علت تداوم انقلاب اسلامی ایران، رهبری آن محسوب می شود.
بزرگ ترین علت تداوم انقلاب اسلامی ایران، رهبری آن است
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه اهل سنت گلشن در گفت و گو با شستون ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است که امام (ره) با دست خالی بزرگ ترین ابر قدرت منطقه که نظام طاغوتی باشد که متکی به دو ابر قدرت شرق و غرب بود ایستاد.

وی افزود: امام راحل (ره) در آن دوران دو قدرت بزرگ منطقه که مجهز به تمام تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا بود توانست بر آن فائق شود و انقلاب اسلامی به پیروزی رسد.

امام جمعه اهل سنت گلشن ادامه داد: بزرگ ترین علت تداوم انقلاب اسلامی ایران، رهبری آن است که در گذشته معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود که توانست از همه مشکلات و فراز و نشیب های تاریخی عبور کند و این انقلاب و نظام را به سر منزل مقصود برساند.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: پس از امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران نیز توانسته اند با درایت و بینش؛ انقلاب و نظام را رهبری کنند.

وی تصریح کرد: امروز مشکلاتی داریم اما به همت و تلاش مسئولین جهادی و انقلابی این مشکلات نیز مرتفع می شود.با توجه به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار که علیه ملت اعمال کردند امید داریم با تلاش های شبانه روزی مردم مشکلات رسیدگی خواهد شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdf90fxyt0kf6.2a2y.html
 
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 26060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *