800
۰
همزمان با هفته جوان و روز فرهنگ بلوچ؛

سومین جشنواره نقاشی و طراحی «ازم» در سراوان برگزار می شود

سومین جشنواره نقاشی وطراحی ازم با هدف گرامیداشت هفته جوان و روز فرهنگ بلوچ برگزار می شود.
سومین جشنواره نقاشی و طراحی «ازم» در سراوان برگزار می شود
سینا مرزبان دبیر جشنواره ازم در گفت و گو با شستون بیان کرد: سومین جشنواره نقاشی وطراحی ازم با هدف گرامیداشت هفته جوان و روز فرهنگ بلوچ در بخش نقاشی (جوان)، طراحی(جوان) و نقاشی وطراحی کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی افزود: جوانان بلوچ، آداب ورسوم بلوچستان، جاذبه های گردشگری بلوچستان، اسطوره های بلوچستان رویات و داستان های بلوچ و طبیعت بلوچستان از موضوعات این جشنواره است.

به گفته دبیر جشنواره ازم به نفرات اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و عضویت رایگان به مدت یکسال عضویت در کتابخانه؛ نفرات دوم دیپلم افتخار، جایزه نقدی، عضویت رایگان به مدت یکسال در کتابخانه، به نفرات سوم لوح تقدیر، جایزه نقدی،‌ عضویت رایگان به مدت یکسال در کتابخانه و به نفرات چهارم(شایسته تقدیر) لوح تقدیر،‌ جایزه نقدی، عضویت رایگان به مدت یکسال در کتابخانه تعلق خواهد گرفت.

مرزبان ادامه داد: استفاده از ابعاد وتکنیک های مختلف نقاشی و طراحی آزاد است و هر شخص می‌تواند در هر دو بخش (طراحی ‌نقاشی)شرکت کند؛ همچنین هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال و نوجوانان از ۱۲ تا ۱۷ سال و کودکان ۶ تا ۱۱ سال می‌توانند در این جشنواره با هم به رقابت بپردازند.

دبیر جشنواره ازم خاطر نشان کردند: علاقمندان می توانند برای دریافت فرم ثبت نام وارسال عکس اثر به شماره ۰۹۰۱۵۴۰۰۲۵۰در اپلیکیشن بله پیام دهند و دریافت کد رهگیری به منزله ثبت نام است.

مرزبان تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام پنجم اسفند ماه، تحویل اثر ۶ و هفتم اسفند ماه است، در نهم اسفند ماه اسامی راه یافتگان اعلام و نمایشگاه در دهم و یازدهم برگزار و اختتامیه نمایشگاه یازدهم اسفندماه همزمان با روز فرهنگ بلوچ و هفته جوان برگزار می شود.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 26107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *