800
۰

هلاکت سوداگر مرگ و کشف بیش از ۳۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در «سراوان»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق، هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف ۳۵۸ کیلو ۹۵۰ گرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس در شهرستان «سراوان» خبرداد.
هلاکت سوداگر مرگ و کشف بیش از ۳۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در «سراوان»
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ دوستعلی جلیلیان گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان سراوان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند مسلحانه قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه انتظامی سراوان، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از روستاهای این شهرستان در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری تکاوران پلیس با اعضای باند قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: در این عملیات نفس گیر با پشتیبانی یگان‌های ویژه عملیاتی و آتش پر حجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید.

جلیلیان عنوان کرد: ماموران در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از خودرو متعلق به اعضاء این باند، ۳۵۸ کیلو ۹۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کردند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندهای قاچاق و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 26316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *