800
۰
امام جمعه اهل سنت گلشن؛

ماه رمضان بهترین فرصت برای طلب مغفرت و رهایی از آتش دوزخ

امام جمعه اهل سنت گلشن گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای طلب مغفرت و رهایی از آتش دوزخ است.
ماه رمضان بهترین فرصت برای طلب مغفرت و رهایی از آتش دوزخ
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت بسیار مغتنم برای افرادیست که ازاین فرصت در راستای ذخیره اندوزی، جمع آوری اعمال، فراهم نمودن موجبات مغفرت خویش ورهایی از آتش دوزخ جهنم استفاده کنند.

وی افزود: رمضان ماهی که دهه اولش رحمت، دهه وسطش مغفرت و دهه سوم خلاص از آتش جهنم است وخداوند سبحان حاملین عرش و مقربین دربارش را دستور می‌دهد که دراین ماه شما عبادت وبندگی خویش را رها کنید وبه دعای روزه داران امت محمدی آمین بگویید.  

امام جمعه اهل سنت گلشن ادامه داد: رحمت‌های الهی در ماه مبارک رمضان همانند ابر بهاری سرازیر هستند، این یک ویژگی خاصی است که به امت محمدی عنایت شد وهیچ امتی ازامت‌های گذشته این ویژگی را ندارند.

مولوی رئیسی با بیان اینکه دهه آخر این ماه لیالی قدر است، اضافه کرد: در شب‌های قدر هر عبادت یک شب برابر با عبادت هزارماه است، در شب قدر قرآن عظیم الشأن از لوح محفوظ نازل شدند و این هم یک فضیلت خاص برای ماه رمضان وشب‌های قدر به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: طبق روایات و احادیث کسی که رمضان را روزه بگیرد همه گناهان گذشته‌اش مورد آمرزش قرار می‌گیرند.

امام جمعه اهل سنت گلشن گفت: در شب‌های قدر باید بیشتر به تلاوت قرآن بپردازیم ونماز بخوانیم واین شب را با عبادت باید زنده نگه داریم، بخشی از عبادت را به تلاوت قرآن و بخشی را به خواندن نوافل و اذکار و خواندن نمازهای قضا تخصیص دهیم.

مولوی رئیسی اذعان کرد: خواندن نماز صلاة والتسبیح در این شب‌ها توصیه شده که فضیلت‌های زیادی برای خواندن این نماز وارد شده است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 26349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *