800
۱
افتخاری دیگر برای شهر علم و فرهنگ رقم خورد؛

شکستن رکورد بیشترین استقبال مخاطبین در طرح ملی «بشری» در سراوان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: در طرح قرآنی بشری که در سراوان برگزار شد بیش از ۵۵۰ نفر شرکت کردند که رکورد حضور شرکت کننده در این طرح کشوری به سراوان تعلق گرفت.
شکستن رکورد بیشترین استقبال مخاطبین در طرح ملی «بشری» در سراوان
تیمور کرد زابلی در گفتگو با خبرنگار شستون در خصوص عملکرد این نهاد در شهرستان، بیان کرد: طرح قرآنی بشری در سراوان با حضور بیش از ۵۵۰ نفر از شهروندان شرکت کردند که رکورد حضور شرکت کننده در این طرح در کشور زده شد.

وی افزود: در طرح کشوری بشری پس از شاهکار حضور سراوانی‌ها، هرمزگان با حضور کمتر از ۴۰۰ شرکت کننده در رتبه دوم در کشور قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان ادامه داد: در حاشیه برگزاری طرح قرآنی بشری مکتب خواهران افتتاح و در امتداد این طرح اولین کلاس قرآنی بیش از ۹۰ شرکت کننده که در این کلاس قبول شدند، داشت.

کرد زابلی خاطر نشان کرد: برگزاری شب شعر جان نثاران وطن و اجرای بیش از هفت جشن خانوادگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی از دیگر برنامه‌های این اداره در شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه یک نفر به عنوان اخذ قرارداد و تحویل وسایل و تجهیزات سینما و انتقال آن به شهرستان جهت راه اندازی سینما شهر به وزارتخانه معرفی شده است، گفت: چندین نمایشگاه فرهنگی و هنری در نگارخانه سراوان برپا شده است و کماکان کلاس‌های هنری در این مکان ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان اذعان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر در کلاس‌های فرهنگی و هنری نگارخانه شرکت کرده‌اند؛ همچنین در طرح تابستانه جهت غنی سازی اوقات فراغت که کلاس‌های آن با پایان فصل امتحانات دانش آموزان آغاز شده شرکت کنندگان در این کلاس‌ها چندین برار شده است.

کرد زابلی خاطر نشان کرد: در راستای بند هفتم گام دوم انقلاب برنامه ریزی جشن‌های خانواده با ظرفیت شهرستانی را انجام داده‌ایم که با همراهی هنرمندان شاخص انقلابی بیش از هفت برنامه به اجرا در آمده است که در کنار ایجاد نشاط، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و سبک زندگی در قالب نمایش‌های متنوع را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های متنوع تجسمی، نقاشی و طراحی با موضوعات مذکور برپا شده که از استقبال خوبی برخوردار شد، تصریح کرد: نشست‌های فرهنگی، هنری، گفتمانی؛ برگزاری نمایشگاه، جشنواره و اجرای عمومی تئاتر با موضوعات فوق مدنظر ما هستند که با حمایت مدیرکل انقلابی امیدواریم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

انتهای خبر/
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 26545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *