800
۰
یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان:

اختلاف میان شیعه و سنی هدف دشمن از اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان

بزرگ طایفه درازهی در سراوان گفت: اقدامات تروریستی و مسلحانه در سیستان و بلوچستان با هدف اختلاف میان شیعه و سنی انجام می‌دهد اما مردم ما آگاه هستند و چنین اقداماتی را محکوم می‌کنند.
اختلاف میان شیعه و سنی هدف دشمن از اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان
حاجی بارانی درازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: حرکت غیر انسانی و با بخردانه حمله به کلانتری ۱۶ و به شهادت رسیدن ۲ نفر از پرسنل خدوم انتظامی استان را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: چنین اعمال غیر انسانی باعث می‌شود امنیت منطقه و استان خدشه دار شود و موجب می‌شود سرمایه گذاران کمتری به استان ورود کنند و باعث عقب ماندگی اقتصادی می‌شود.

بزرگ طایفه درازهی در سراوان ادامه: مسلم است اقدامات مسلحانه و تروریستی و به شهادت رساندن مدافعان امنیت به نفع استان و کشور نیست و چنین اقداماتی در انظار مردم محکوم است.

درازهی خاطرنشان کرد: دشمن با انجام این حرکات می‌خواهد میان شیعه و سنی و اقوام ایرانی اختلاف ایجاد کند و بهره برداری از مسادل قومیتی و مذهبی داشته باشد اما مردم ما این را نمی‌پذیرند و هرگز دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید به غیر از اینکه خودشان به هلاکت می‌رسند و بدنام می‌شوند.

وی تصریح کرد: بهتر است مردم وحدت و انسجام خود را در راستای امنیت پایدار و وحدت ملی در استان حفظ کنند تا دشمن نتواند ذره‌ای بهره برداری کند و به اهداف شوم خود در استان دست یابد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 26621
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *