800
۰
امام جمعه سراوان:

حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) چراغ هدایت مقابل غبارآلودگی‌ها و انحرافات است

امام جمعه سراوان گفت: : پیامبر(ص) در باب امام حسین(ع) می‌فرماید: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) چراغ هدایتی است برای اینکه در مسیر راه خداوند متعال قرار گیریم و در غبار آلودگی‌های جهان امروز دچار سرگردانی و انحراف نشویم.
حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) چراغ هدایت مقابل غبارآلودگی‌ها و انحرافات است
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: ایام ماه سوگواری و عزداری ابا عبدالله الحسین(ع) و ماه محرم را به همه دلدادگان، عاشقان و شیفتگان تسلیت عرض می‌نمایم امیدوار هستم همه ما بتوانیم در این ماه و در همه ابعاد از این نهضت در باب بندگی خداوند متعال بهره مند شویم.

وی افزود: با حضور در محافل و مجالس عزاداری در باب ترویج نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) و مکتب عاشورا ترویج و تبلیغ داشته باشیم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: پیامبر(ص) در زمانی که می‌خواهد وصیت کند به مسلمانان فرمود: دو سفارش دارم که شما در این دو سفارش دقت داشته باشید اگر می‌خواهید مسلمانی کنید و در مسیر بندگی خدا قرار گیرید کتاب خدا که قرآن است و اهل بیت خودم را در میان شما قرار دادم، یکی از شخصیت‌های نورایی جزء اهل بیت پیامبر(ص) وجود نا زنین امام حسین(ع) است که اگر این دو سفارش دقت شود می‌فرماید: اگر به این دو تمسک کنید برای همیشه گمراه نخواهید شد و برای همیه محفوظ و از انحراف و گمراهی در امان می‌مانید.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری اضافه کرد: پیامبر(ص) در باب امام حسین(ع) می‌فرماید: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) چراغ هدایتی است برای اینکه در مسیر راه خداوند متعال قرار گیریم و در غبار آلودگی‌های جهان امروز دچار سرگردانی و انحراف نشویم.

وی خاطر نشان کرد: ایام محرم یادآور چراغ هدایت است در مقابل افرادی که راه انحرافی را طراحی می‌کنند، باید ایستاد جان، مال و همه دارایی خود را در راه خدا داد برای اینکه راه حق و حقیقت بماند.

امام جمعه سراوان گفت: امام حسین(ع) چراغ راهنما و هدایتی است برای مسیر حق و راه خدا و عبادت پروردگار عالم و این نهضت و مکتب درسی به ما می‌آموزد که مقابل طاغوت ایستادگی کنیم، در مقابل مستکبران استقامت کنیم و در مقابل طاغوتیان زمان بایستیم و اگر زمانی خواستیم طاغوت، پلیدی، استکبار و شیاطین را از بین ببریم جان خود را هم در این مسیر فدا کنیم و در پای حق همه چیز را فدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم در مسیر نهضت زیبای امام حسین(ع) به خوبی حرکت کنیم تا بتوانیم از این چراغ نورایی هدایت بهره مند شویم.  

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 26642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *