800
۰
سرپرست کمیته امداد سراوان خبر داد:

اهدای ۲۵ دستگاه کولر آبی میان نیازمندان سراوانی

سرپرست کمیته‌امداد سراوان گفت:در اولین مرحله توزیع لوازم ضروری، ۲۵ دستگاه کولر آبی به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته‌امداد شهرستان سراوان اهدا شد.
اهدای ۲۵ دستگاه کولر آبی میان نیازمندان سراوانی
شهرام رئیسی در گفتگو با شستون بیان کرد: امسال در اولین مرحله توزیع لوازم ضروری، در نیمه فصل تابستان تعداد ۲۵ دستگاه کولر آبی بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی با اشاره به مشارکت خیران و‌حامیان در تامین لوازم ضروری زندگی نیازمندان، ادامه داد: امسال ۴ دستگاه پنکه سقفی، ۲دستگاه تلویزیون ال ای دی و۲ دستکاه اجاق گاز و یک تخته فرش ۱۲شانه، یک دستگاه تبلت و سه عددمنبع آب بزرگ به ارزشی بالغ بر ۳۰۴ میلیون ریال بوده که با مساعدت نیکوکاران تامین و به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده‌است.

سرپرست کمیته امداد سراوان خاطر‌نشان کرد: با تاکید به بررسی و شناسایی نیاز خانواده‌های تحت حمایت توسط امدادگران، افزود: در طول سال با پیگیری و شناسایی لوازم ضروری خانواده‌های مددجویی در شهرستان، اقلامی از جمله کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون تامین می‌شود.

رئیسی با قدردانی از حمایت خیران در تامین نیازهای مددجویان، گفت: همشهریان نیک اندیش می‌توانند برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز این نهاد، نذورات خود را اهدا کنند.

وی اذعان‌کرد: ترویج وجریان سازی فرهنگ انفاق احسان ونیکوکاری در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان ودانشجویان برای تمرین نوع دوستی ودستگیری از همنوعان خود در تامین بخشی از ملزومات آموزشی وتحصیلی  یکی از اهداف مهم رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه‌هاست که امسال هم سعی براین است که این همایش پرشور تر از سالهای گذشته با شعار (باهم مشق بنویسیم ) اجراشود.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 26723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *