800
۰
مدیر داخلی بیمارستان ایرانمهر سراوان خبر داد:

آغاز پذیرش بیماران حوادث ترافیکی و تروما در بیمارستان ایرانمهر

مدیر داخلی بیمارستان ایرانمهر سراوان گفت: جهت رفاه حال شهروندان سراوانی پذیرش بیماران حوادث ترافیکی و تروما در بیمارستان بزرگ ایرانمهر مقدور شد.
آغاز پذیرش بیماران حوادث ترافیکی و تروما در بیمارستان ایرانمهر
محمد اربابی در گفتگو با شستون بیان کرد: با حضور محمد غفوری آثار متخصص جراحی و زهرا رضایی متخصص طب اورژانس بیمارستان و هچنین حضور ارزشمند پزشکان متخصص ارتوپدی و بیهوشی که قبلا شروع به فعالیت نموده اند بخش تروما رسما راه اندازی شد و از این پس شهروندان در صورت نیاز می‌توانند این خدمات را دریافت نمایند.

وی در خصوص ظرفیت انجام اعمال جراحی در بیمارستان ایرانمهر، افزود: بیمارستان ایرانمهر با دارا بودن ۶ اتاق عمل فعال و پذیرش و انجام عمل جراحی روزانه به تعداد بیش از ۴۰ عمل در حال خدمت رسانی به مردم است، البته افزایش این تعداد با تدابیر صورت گرفته به آمار چند برابر نیز مقدور و بدون مشکل خواهد بود.

مدیر داخلی بیمارستان ایرانمهر سراوان همچنین در باب رشد چند برابری ظرفیت پذیرش اتاق عمل بیمارستان ایرانمهر، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ظرفیت پذیرش اتاق عمل سه برابر و در سال ۱۴۰۲ با تلاش مجموعه نسبت به سال قبل ، تا به امروز ، سیر صعودی قابل توجهی داشته و تلاش مجموعه جهت فراهم آوردن ساز و کارهای لازم به منظور تداوم روند صعودی ظرفیت پذیرش بیماران در اتاق عمل و خدمت رسانی مطلوب به مردم این شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 26736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *