800
۰
به همت خیرین؛

بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کفش میان دانش‌آموزان عشایر سراوانی توزیع شد

رئیس اداره امور عشایری سراوان گفت: به همت خیرین و به مناسبت روز ملی روستا و عشایر بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کفش میان دانش‌آموزان عشایر این منطقه توزیع شد.
بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کفش میان دانش‌آموزان عشایر سراوانی توزیع شد
سلمان قدوسی در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت روز ملی روستا و عشایر و باهمت خیرین نیک اندازی تعداد ۱۰۶۲ بسته لوازم‌التحریر و کفش تهیه به دانش‌آموزان این منطقه اهدا شد.
 
وی افزود: تعداد ۵۴۰ جفت کفش و ۵۲۲ بسته لوازم‌التحریر طی هفته گذشته میان دانش‌آموزان روستایی و عشایری گزن، گیدبست، بندران،  تیغ آب، لنگین‌در، سوره در، لشکران، سهر گلک، گیشتگ، زهه، گتی،  دشتو، چاه ارضی، شاهکول، جلال‌آباد، کهن سکن، چاه بهارشاه، چاه شیرمحمد،  چاه شالی، ولی‌آباد، نورآباد، کوه سفید گیتک، کلچات و سونت شور توزیع شد.
 
رئیس اداره امور عشایری سراوان ضمن قدردانی از این اقدام خیرین، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان زیادی در مناطق عشایری سراوان مشغول به تحصیل هستند که نیاز به مساعد و کمک خیرین دارد انتظار داریم چنین کمک‌هایی برای مناطق عشایری محروم ادامه داشته باشد.
 
قدوسی تصریح کرد: دانش‌آموزان عشایر این منطقه از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستند که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب بتوان زمینه شکوفایی استعدادهای آن‌ها را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و تحصیلی فراهم ساخت.
 
وی اذعان کرد: به مناسبت روز روستا و عشایر یک مدرسه سه‌کلاسه نیز در کانون اسکان عشایری گیدبست به بهره‌برداری رسید.
رئیس اداره امور عشایری سراوان خاطرنشان کرد: در این هفته پروژه تأمین آب شرب عشایر منطقه گونکی با ۲۵ خانوار نیز با شرح عملیات حفر و تجهیز آب شرب و احداث مخزن ذخیره آب و اجرای شبکه داخلی با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
 
قدوسی تصریح کرد: عملیات اجرایی دو پروژه تأمین آب شرب با اعتبار  چهار میلیارد ریال در مناطق شیردر و هلک سلطان آغاز گردید که به امید خدا تا دههٔ مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 26807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *