800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خبرداد:

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در مهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان کرد: ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۶۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان مهرستان توزیع شد.
توزیع  ۱۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در مهرستان
سید علیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان در گفتگو با شستون بیان کرد: از ابتدای آبان‌ماه تاکنون تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان و مردم عزتمند سطح بخش‌ها و جای‌جای شهرستان مهرستان توزیع شده است.

وی افزود: هر بسته معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی، عدس، رب گوجه و عدس به ارزش پنج میلیون ریال و همچنین لوازم‌التحریر شامل کیف، مداد، پاکن، مدادتراش، دفتر و خودکار به ارزش ۷ میلیون ریال که مجموع هرکدام به ترتیب ۳۰ و ۴۳ میلیون که جمعاً ۷۲ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان ادامه داد: این بسته‌ها توسط معاونت بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برای مردم عزتمند شهرستان مهرستان ارسال شده بود که با همکاری فرماندهان پایگاه‌های بسیج، معتمدین و دهیاران؛ افراد نیازمند شناسایی و بین آنها توزیع شد.

میری بنجار به خیرین، نهادهای یاری‌رسان، مسئولین و افراد سرمایه‌دار توصیه کرد تا به نیازمندان شهرستان و خصوصاً قشر دانش‌آموز جامعه که توان تهیه مخارج تحصیلی را ندارند کمک کنند و خود را از ثواب اخروی و در پیشرفت فرزندان این مرزوبوم شریک و سهیم نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم تا با کمک خیرین و بسیج کمک‌های دیگری از این نظیر برای مردم عزتمند و خصوصاً قشر دانش‌آموز شهرستان جمع‌آوری و توزیع کنیم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 27008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *