800
۰
امام‌جمعه سراوان:

بسیج مردم جامعه را به سمت رشد معنوی حرکت می‌دهد

امام‌جمعه سراوان گفت: بسیج مردم جامعه را به سمت رشد معنوی و اخلاص و یک کشور و یک ملت را به سمت خدا حرکت می‌دهد.
بسیج مردم جامعه را به سمت رشد معنوی حرکت می‌دهد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون با اشاره به اینکه پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است، بیان کرد: یکی از جلوه‌های زیبای انقلاب اسلامی بسیج است که همیشه در مسیر و حرکت است.

وی افزود: بسیج یک پدیده مبارک و نورانی و یکی از عظیم‌ترین یادگارهای امام است.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: بسیج مصداقی از ایثار، مجاهدت، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا و اسلام و شهادت، وحدت‌آفرین و مردمی‌بودن است با این ویژگی‌ها بود که امام مردمی‌بودن، فراگیر بودن، داوطلبانه بودن اعضا و پایداری و پایبندی به اصول و مبانی دینی و توانایی در برخورد با هرگونه تهدید چه تهدید فرهنگی و نظامی را از ویژگی‌های بسیج دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: بسیج با ایستادن مقابل دشمن توطئه آنها را خنثی می‌کند، تحول‌آفرینی درونی بسیج باعث شده تا از دیگر گروه‌ها و شبکه‌های دنیا متمایز شود.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی خداجو و خدامحور هستند، ادامه داد: بسیج مردم جامعه را به سمت رشد معنوی و اخلاص و یک کشور و یک ملت را به سمت خدا حرکت می‌دهد.

امام‌جمعه سراوان گفت: امام خمینی (ره) فردی که در دنیا را متحول ساخت و یک زلزله با انقلاب ایجاد کرد خود را بسیجی می‌خواند پس باید تراز بسیج و بسیجی را خوب فهم کنیم و افتخار کنیم در صحنه‌هایی که بسیج پیشتازی می‌کند حضور پررنگ داشته باشیم.

وی اذعان کرد: برای ایجاد امنیت هزاران جوان بسیجی عاشق امام و انقلاب به‌عنوان بسیجی وارد صحنه‌های متعدد شدند.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: اخلاص، شجاعت، از خودگذشتگی، وحدت آفرینی و مردمی‌بودن از ویژگی‌ها و ارزش‌هایی است که در قامت زیبای جوانان بسیجی ایجاد شده و جلوه‌گری می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه یک جوان بسیجی آینه تمام‌نمای خوبی‌هاست، اذعان کرد: یک بسیجی اگر اسلام و دین خدا بخواهد به خود نارنجک می‌بندد و به زیر تانک می‌رود این‌گونه جوان بسیجی جسم خود را در راه خدا فدا می‌کند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 26997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *