800
۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران خبر داد:

برخورداری ۱۲۳۸ نفر از طرح معیشتی جوانی جمعیت در سوران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران از برخورداری ۱۲۳۸ نفر در شهرستان از طرح معیشتی جوانی جمعیت خبر داد.
برخورداری ۱۲۳۸ نفر از طرح معیشتی جوانی جمعیت در سوران
فرهاد سپاهی در گفتگو با شستون باتوجه‌به طرح حمایت از جوانی جمعیت، بیان کرد: این طرح مشترک در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص معیشت مردم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از نیم دوم سال جاری اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری مرکز بهداشت و درمان، اداره صمت و با حمایت‌های ویژه فرمانداری در شهرستان سیب و سوران اجرایی در حال اجرا است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران یادآور شد: در این طرح تمام زنان باردار توسط شبکه بهداشت و درمان شناسایی شده و با مشخصات این افراد توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به رده ‌بالادستی ارسال شد و همچنین همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تمامی فرزندان و تمامی فرزندان بین ۶ ماه تا ۵۹ ماه که مشکل سوءتغذیه دارند نیز شناسایی شده و در این طرح  مشترک قرار گرفتند.

سپاهی تصریح کرد: در طرح سوءتغذیه کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماه به تعداد هر نفر حداقل ۶۰۰ هزار تومان  و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان کالابرگ الکترونیک به‌صورت ماهانه در حساب خانوارها شارژ می‌شود.

وی باتوجه‌به اینکه بیش از یک‌صد فروشگاه در شهرستان قابلیت ارائه خدمات طرح مشترک را دارند، گفت: طرح مشترک در بیش از یک‌صد فروشگاه که کارت‌خوان متصل به شبکه را دارند اجرا می‌شود و این فروشگاه‌ها به‌صورت دوره‌ای توسط تیم نظارتی اداره کار شهرستان مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران باتوجه‌به اجرایی‌شدن طرح کالابرگ الکترونیک در شهرستان، بیان کرد: کالابرگ الکترونیکی در سیب و سوران با استقبال خوبی از طرف شهروندان مواجه شده است.

سپاهی اذعان کرد: اگر فردی بیش از ۵۰ درصد مبلغ یارانه خود را به صورت کالابرگ خریداری نماید در ماه بعدی ۲۰ درصد افزایش مبلغ یارانه به شرط استفاده از کالابرگ را شامل می شود.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 27084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *