800
۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خبر داد:

مشارکت ۱۲۰ تیم ثابت و سیار در اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: همکاران بهداشتی و داوطلبان سلامت در ۱۲۰ تیم ثابت و سیار در مناطق شهری،‌ روستایی و عشایری در حال واکسینه نمودن کودکان زیر پنج سال ایرانی و غیر ایرانی هستند.
مشارکت ۱۲۰ تیم ثابت و سیار در اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال
ایوب کرد تمینی در گفتگو با شستون ضمن قدر دانی و خداقوت گویی به تیم‌های واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال، بیان کرد: تیم‌های واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال با روحیه جهادی و خدمت به شهروندان در حال واکسینه‌کردن کودکان زیر پنج سال علیه بیماری فلج اطفال هستند.

وی افزود: همکاران بهداشتی و داوطلبان سلامت در ۱۲۰ تیم ثابت و سیار در مناطق شهری،‌ روستایی و عشایری در حال واکسینه نمودن کودکان زیر پنج سال ایرانی و غیر ایرانی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران عنوان کرد: در سه روز اول طرح تیم ها توانستند ۸۰ درصد کودکان گروه هدف را به‌صورت خانه به خانه با قطره خوراکی علیه بیماری فلج‌ اطفال واکسینه کنند.

کرد تمینی افزود: با توجه به همجواری شهرستان با کشورهای همسایه پاکستان و‌ افغانستان و‌ نیز تردد اتباع؛ واکسینه نمودن کودکان زیر پنج سال علیه بیماری طرح فلج الزامی است لذا از تمام والدین‌کودکان زیر پنج سال تقاضای همکاری داریم و‌ اگر کودکی موفق به دریافت قطره خوراکی نشده با مراجعه به پایگاه.ها و خانه‌های بهداشت کودکان خود را واکسینه کنند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 27144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *