800
۰
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران:

حجاب محدودیتی در برابر فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان سیب و سوران عنوان کرد: حجاب محدودیتی در برابر فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست و زنان می‌توانند از برابری‌های سیاسی و اجتماعی نسبت به مردان برخوردار باشند.
حجاب محدودیتی در برابر فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست
فرهاد سپاهی در گفتگو با خبرنگار شستون ضمن تأکید بر برابری حقوق زن و مرد در تمامی عرصه‌ها، افزود: مسئله حجاب در مناطق مختلف متفاوت است. در شهرستان‌ها مشکلي نداريم. در مناطق روستايي نيز حجاب به‌صورت سنتي رعايت مي‌شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به‌صورت کلان وضعیت حجاب را بررسی کنیم باید بگویم که وضعیت حجاب در کشور ما نسبت به اکثر کشورها حتی بعضی از کشورهای اسلامی وضعیت مطلوب و بهتری را دارد. البته نسبت به آن توقعاتی که از یک جامعه اسلامی و انقلابی است این وضعیت برای یک کشور اسلامی و انقلابی وضعیت مناسبی نیست و در این چند سال اخیر نسبت ارزش‌های ما سیر روبه‌رشدی را نداشته است.

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران باتوجه‌به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب، افزود: بدحجابی یا ضعف حجاب درست نیست و این موجب نمی‌شود که ما حجاب را از حوزه دین و انقلاب خارج بدانیم.

سپاهی باتوجه‌به آمار وحشت‌آفرین فساد اخلاقی در غرب بیان کرد: مسئله زن از نقاط قوت اسلام است چرا هر مسئله که خانواده را منهدم می‌کند روزبه‌روز در غرب برجسته‌تر می‌شود و در مقابل، هیچ تقبیح و برخورد جدی با متعرضان به زنان محجبه صورت نمی‌گیرد؟

وی مواجهه اسلام با مسئله زن را درست برعکس برخورد غرب، منطقی و استدلالی خواند و اذعان کرد: مسئله زن یکی از نقاط قوت اسلام است و نباید تصور شود که ما باید در مسئله زن پاسخگو باشیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcba0b88rhb00p.uiur.html
 
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 27176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *