800
۰
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان خبر داد:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۳۰ فروشگاه سطح شهرستان سراوان

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای کالای برگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه در ۳۰ فروشگاه سطح شهر سراوان خبر داد.
اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۳۰ فروشگاه سطح شهرستان سراوان
سید ابراهیم حسینی در گفتگو با شستون بیان کرد: مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه در راستای حمایت مضاعف سبد غذایی خانوارهای دهک اول تا هفتم درآمدی در دهه مبارک فجر آغاز شد که در این طرح خانوارهای دهک اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزارتومان اعتبار خرید یازده قلم کالا یارانه‌ای می‌شوند.

وی افزود: مرحله دوم این طرح مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز است که از تاریخ ۱۸ اسفند تا ۱۷ فروردین ادامه دارد و در این طرح یک سبد یازده قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغزی و ویتامین‌های لازم برای بدن زیر نظر انستیتو ایران با قیمت‌های سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و ما به تفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز ۱۴۰۲ از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان ادامه داد:
بدین صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر یازده قلم کالا ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ یعنی مبلغ ۵۲۳ هزار تومان را خود پرداخت کرده و ما به تفاوت قیمت یعنی مبلغ ۲۲۰ هزارتومان از محل اعتبارات جدید دولت تأمین می‌شود.

حسینی اضافه کرد: اعتبار جدید ۲۲۰ هزارتومان مجزا و متفاوت از یارانه دریافتی خانوارهاست اعتباری است که دولت به صورت مجزا در قالب طرح فجرانه تخصیص داده و به مدت سه ماه به صورت ماهانه شارژ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره اول از هفدهم بهمن ماه تا ۱۷ اسفند، مرحله دوم از هجدهم اسفند تا هفدهم فروردین و مرحله سوم از هجدهم فروردین تا هفدهم اردیبهشت ادامه دارد و خانوارها می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده یازده قلم کالا بر اساس مقدار، قیمت مبنا، هزینه خرید مبنا ۱۴۰۲ و قیمت روز خرید انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح اجباری در خرید یک مرحله‌ای اعتبار وجود ندارد و خانوارهای مشمول می‌توانند در طول ماه به صورت خرد در ۳۰ فروشگاه در سطح شهر، بخش مهرگان، بم پشت و سایر نقاط روستایی که فعال هستند خرید انجام دهند.

حسینی اذعان کرد: فروشگاهی که در سطح شهر فعال هستند از طریق سامانه کاربردی شُما قابل دسترسی و مشاهده هستند و از طریق کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳ و یا از طریق بازار سامانه شما را نصب نمایند تا فروشگاهی نزدیک به محل را شناسایی و خرید انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین شماره تماس ۰۲۱۶۳۶۹ پاسخگو سوالات، شکایات و اعتراضات مردمی است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 27369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *