800
۰
با هدف نظارت بر بازار و اماکن؛

مانور بسیج سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان در سیب و سوران برگزار شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: مانور مشترک جهت کنترل و پایش بازار باتوجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز با هدف نظارت بر بازار و اماکن در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
مانور بسیج سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان در سیب و سوران برگزار شد
ایوب کرد تمینی در گفتگو با شستون ضمن تأکید بر ضرورت انجام گشت‌های نظارتی و کنترلی سطح بازارها و اماکن تولید و عرضه بیان کرد: این مانور به‌منظور تشدید و اثربخشی فعالیت.های نظارتی بر موازین بهداشتی، برخورد قاطع و قانونی با متخلفین بهداشتی با حضور ارگان‌های مربوطه انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار، مکان‌های تولید و عرضه نیازمند بیش از پیش انجام خواهد شد؛ تا سلامتی مردم در خطر نباشد.

کرد تمینی افزود: پایش و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی؛ واحدهای تهیه و‌ توزیع مواد غذایی، خبازی‌ها، فروشگاه‌ها و... توسط گشت‌های نظارتی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط به همراهی اداره تعزیرات، اداره صمت و دامپزشکی انجام‌ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید‌ها موارد و معیاری‌های بهداشتی به‌صورت دستی و تجهیزات پرتابل بهداشتی بررسی و موارد تخلف شناسایی و با واحدهای متخلف برخورد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران تصریح کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی توسط برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام کنند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 27371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *