۰
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سیب و سوران:

فراگیر شدن بانگ آزادی قدس در کشورهای اسلامی

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سیب و سوران گفت: طی چهار دهه گذشته مردم مسلمان سراسر ایران و جهان، در حمایت از فلسطین مظلوم و محکومیت اشغال قدس شریف راهپیمایی کرده و بانگ آزادی قدس را سر داده‌اند و طی سال‌های اخیر باتوجه‌به جنایت‌های رژیم صهیونیستی موج این بانگ حق‌طلبی کشورهای اسلامی را فراگرفته است.
 فرهاد سپاهی در گفتگو با خبرنگار شستون ضمن محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سه نکته اساسی در خصوص فلسطین، قدس و اسرائیل غاصب فرموده‌اند كه بسیار راهبردی و تعیین‌کننده است.
 
وی ادامه داد: اولین نکته مدنظر رهبری تغییر نگرش است. انقلاب اسلامی بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به مسائل بین‌المللی را به گونه شگفت‌آوری ارتقا داد. تحلیل سیاسی و فهم مسائل بین‌المللی در موضوعاتی همچون جنایات غرب به‌خصوص آمریکا، مسئله فلسطین و ظلم تاریخی به ملت فلسطین، مسئله جنگ‌افروزی‌ها و رذالت‌ها و دخالت‌های قدرت‌های قلدر در امور ملت‌ها و امثال آن را از انحصار طبقه محدود و عزلت گزیده‌ای به نام روشنفکر، بیرون آورد، این‌گونه روشنفکری را میان عموم مردم در همه کشورها و همه ساحت‌های زندگی جاری ساخت.
 
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سیب و سوران دومین نکته از فرمایشات مقام معظم رهبری را بیان واقعیت موجود، ضعف و زمین‌گیری دشمنان در خصوص صهیونیسم دانست و افزود: صحنه جهانی، امروز شاهد پدیده‌هایی است که تحقق‌یافته و یا در آستانه ظهورند؛ تحرک جدید نهضت بیداری اسلامی بر اساس الگوی مقاومت در برابر سلطه امریکا و صهیونیسم، شکست سیاست‌های امریکا در منطقه غرب آسیا و زمین‌گیر شدن همکاران خائن آن‌ها در منطقه، گسترش حضور قدرتمندانه سیاسی جمهوری اسلامی در غرب آسیا و بازتاب وسیع آن در سرتاسر جهان سلطه است.
 
 سپاهی سومین نکته از منویات رهبر معظم انقلاب را اراده جمهوری اسلامی در حمایت نظامی از جریان مقاومت در مبارزات مجاهدان محور مقاومت برشمرد و گفت: ایران مقتدر، همانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران روبه‌رو است، اما با تفاوتی کاملاً معنی‌دار. اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر کوتاه‌کردن دست اعمال بیگانه با تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسواکردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب‌الله و مقاومت در سراسر این‌ منطقه است. اگر آن روز، مشکل غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود، امروز مشکل او جلوگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته ایران به نیروهای مقاومت است.
 
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سیب و سوران در پایان ضمن اعلام اینکه تمام شهروندان سیب و سورانی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند اشاره‌ای به عملیات های اخیر جبهه مقاومت اسلامی داشت و اذعان کرد: قطعاً مقاومت اسلامی پیروز نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی است و  حمایت از فلسطین حراست از آرمان انقلاب اسلامی است.
 
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 27457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *