800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

حمایت سراوانی‌‌ها از غزه با حضور در راهپیمایی روز قدس

فرماندار سراوان گفت: امروز سراوانی‌ها به میدان آمدند تا انزجار خود را از استکبار جهانی و اسرائیل و حمایت‌شان را از مردم مظلوم غزه نشان دهند.
حمایت سراوانی‌‌ها از غزه با حضور در راهپیمایی روز قدس
سعید تجلیلی در گفتگو با پایگاه خبری شستون، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان بیان کرد: روز قدس روز حیات اسلام است، روزی که امام راحل در آخرین ماه مبارک رمضان به این نام مزین کرد، متأسفانه امروز مردم غزه مورد ظلم کسانی قرار گرفتند که بویی از انسانیت نبردند، اما امروز اسرائیل لبه پرتگاه است.
 
وی افزود: امروز مردم سراوان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا هم به صهیونیست و هم استکبار جهانی اعلام انزجار بکنند و پیام مظلومیت غزه را به آنها برسانند.
 
فرماندار سراوان ادامه داد: حمله به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران ایرانی، انجام عملیات‌های تروریستی در سطح منطقه، اتفاقاتی که در روزهای اخیر در چابهار و راسک اتفاق افتاد از مجموعه اقداماتی است که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی می‌خواهد حواس جهان اسلام را از جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌دهد پرت کند.
 
تجلیلی اضافه کرد: مردم غیور و مرزدار سراوان پیامشان به آنها این است که شما با این سلسله اقدامات هیچ راهی را به پیش نخواهید برد و وعده سقوط شما هم در قرآن کریم و هم از سوی مقام معظم رهبری داده شده و مطمئن باشید که به زودی زود ان‌شاءالله از این لبه پرتگاه به پایین خواهید افتاد و جهان اسلام از لوث وجود اسرائیل پاک خواهد شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: پیام من به مردمی که در این روز حضور یافتند برای حمایت از مردم غزه این است که دست مریزاد، از اینکه امروز تشریف آوردید این کار یک کار دلی است نه حکومتی و نه فرمایشی، امروز مردم آمدند تا نشان دهند انزجار خودشان را از استکبار جهانی و اسرائیل و حمایت‌شان را از مردم مظلوم غزه و جا دارد از همه مردم خوب شهرستان سراوان تقدیر و تشکر کنم.

انتهای خبر/
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 27464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *