800
۰
فرمانده سپاه سیب و سوران:

اقدام تروریستی در چابهار و راسک حمله به امنیت مردم است

فرمانده سپاه سیب و سوران باتوجه‌به حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از حافظان امنیت شد، گفت: امنیت و معیشت مردم از اولویت‌های سپاه و بسیج است.
اقدام تروریستی در چابهار و راسک حمله به امنیت مردم است
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون ضمن محکومیت حادثه تروریستی که در جنوب سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، بیان کرد: این اتفاق در حالی شکل گرفت که استان پهناور سیستان و بلوچستان هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور به‌عنوان پدیدة گردشگری کشور انتخاب شد و این حادثه بزدلانه و کورکورانه گروهک جیش الظلم این شیرینی و حلاوت را بر مردم منطقه تلخ کرد.

وی ادامه داد: با رشادت‌ها و آمادگی حافظان امنیت، گروهک تروریستی در شهرستان راسک و چابهار به اهداف شوم خود نرسید و ناکام ماند. هدفشان در بعد نظامی این بود که مقر سپاه راسک را به تصرف دربیاورند و در چابهار نیز مقر سپاه، دریابانی و مقر انتظامی را تصرف کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و حافظان امنیت به هدف شوم خود نرسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: این اقدام تروریستی با حمایت همه‌جانبه رسانه‌های معاند همراه بود که با هوشیاری و روایتگری صحیح رسانه‌های جمعی و روایتگری مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان در شبکه‌های اجتماعی اقدام رسانه‌ای دشمن هم شکست خورد.

 سهرابی تصریح کرد: مجموعه همکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران این جنایت وحشیانه و ددمنشانه گروه تروریستی جیش الظلم را که نشان از درماندگی است به شدت محکوم می‌نماییم، یقیناً نظام جمهوری اسلامی ایران به‌زودی برترین حماسه‌ها را رقم خواهند زد و قطعاً حاصل این حماسه‌ها به حول قوه الهی پیشرفت و آبادانی منطقه را در پی دارد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdci3vazyt1aqu2.cbct.html
 
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 27476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *