800
۰

خشم اصلاح‌طلبان از انتخاب کدخدایی توسط مجلس دهم/ یک فعال اصلاح طلب: نمایندگان دکمه را اشتباه زده‌اند!

در حالی که اصلاح طلبان انتظار انتخاب کدخدایی به عنوان حقوقدان شورای نگهبان را نداشتند، کدخدایی بیشترین آرا را از سوی مجلس دهم کسب کرد.
egrgrg
egrgrg
به گزارش شستون به نقل از دانا؛ صبح امروز بررسی سوابق 5 گزینه حقوقدان شورای نگهبان،‌ در دستور کار مجلس قرار گرفت. محمدرضا علیزاده، احمد بیگی و محمدهادی صادقی سه گزینه مورد نظر فراکسیون امید در مجلس بودند.
فراکسیون ولایت نیز حمایت خود از عباسعلی کدخدایی، سید فضل الله موسوی و محمدهادی صادقی را اعلام کرده بود که در نهایت پس از نطق چند دقیقه‌ای هر یک از 5 حقوقدانان، معرفی شده، نوبت به رأی گیری رسید که براساس آن از 263 رای اخذ شده، عباسعلی کدخدایی با 203، محمد علیزاده با 178 و سیدفضل الله موسوی با 142 به عنوان حقوقدان های جدید شورای نگهبان معرفی شدند.
اصلاح طلبان و طرفداران دولت در مجلس از آنجایی که کدخدایی سه سال پیش نتوانسته بود از مجلس رأی لازم برای حضور در شورای نگهبان را بگیرد، انتظار داشتند این اتفاق دوباره تکرار شود که در نهایت این انتظار آنها عملیاتی نشد.
نکته قابل توجه در این میان این بود که اصلاح طلبان در قبال این انتخاب نتوانستند سکوت کنند و عصبانیت این انتخاب را در کانال ها و توئیت های خود در فضای مجازی نشان دادند.

یکی از خبرنگاران اصلاح طلب در توئیتی با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در مجلس نوشت: نماینده‌های مجلس دهم در رای به کدخدایی، حقوقدان ضداصلاحات، رکورد زدن. هدف حذف تندروها بود اما گویا دکمه ها رو اشتباه می‌زنند.
 
 


انتخاب کدخدایی به عنوان اولین گزینه حقوقدانان مجلس از سوی نمایندگانی که غالب اصلاح طلبان با خوشحالی مجلس دهم را اصلاح طلب می دانستند خشم آنها را برانگیخته و کانال های اصلاح طلب نمایندگان را به باد انتقاد گرفته اند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 1514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *