800
۰
گزارش شستون از قطعی مکرر برق تنها بیمارستان شهر؛

رازی ۳ شب در خاموشی/شهروندان لطفا مریض نشوید

سومین شب متوالی است که برق بیمارستان رازی شهرستان سراوان قطع شده است که اعتراض شدید شهروندان را به دنبال داشته است.
رازی ۳شب در خاموشی/شهروندان لطفا مریض نشوید
رازی ۳شب در خاموشی/شهروندان لطفا مریض نشوید
به گزارش شستون؛بیمارستان رازی تنها بیمارستان شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان است که پاسخگویی نیازمندی های شهروندان این شهرستان نیست.
کمبود پزشک متخصص و سونوگراف از معضلات اصلی این بیمارستان به شمار می رفت که هم اکنون قطع مکرر برق در سه شبانه روز گذشته موجی از نارضایتی را میان شهروندان به وجود آورده است.
یکی از شهروندان سراوانی به خبرنگار شستون گفت: شب گذشته در پی قطع شدن برق بعضی از بخش های بیمارستان، بیماران در اورژانس، اتاق های مجاور این بخش و راه رو های منهتی به اورژانس منتقل شدند.
وی افزود: در طول دو روزی که در بیمارستان این شهرستان بوده است، برق چند باری قطع شده است.
یکی دیگر از شهروندان سراوانی اذعان داشت: وضعیت بیمارستان بسیار بد است ورفته رفته حال بالاسری های بیماران بدتر می شود عده ای دچار حالت تهوع و بی حالی شده اند.
عده ای از مردم هم خبر قطع آب بیمارستان را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
در حالیکه عصر امروز و دومین روز از قطع برق بیمارستان رازی، کیخا معاون سیاسی فرماندار خبر وصل شدن برق را به خبرنگار شستون داد که پس از گذشت دقایقی دوباره برق بیمارستان قطع شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان هم در گفتگو با خبرنگار ما به فرسوده بودن بیمارستان اشاره کرد و اذعان داشت: تمامی ارگان ها برای رفع این مشکل بسیج شده اند و هنوز دلیل اصلی این مشکل مشخص نشده است.
گفته می شود برق بخش های حساس و ضروری توسط برق اضطراری تأمین شده است اما همچنان برق شهری بیمارستان قطع می باشد.
 
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 6066
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *