800
۰
يادداشت/ مجيد بامري

مالك سپاه علي

پاسدار مالك علي است تا دشمنان انقلاب از قاسطین تا مارقین و ناکثین زمانه را شكست دهد.
سپاه
سپاه
به گزارش شستون، به نقل از دلگان پرس، مردي از شرق مي آيد و باني رويدادي بزرگي مي شود كه پايه هاي حكومت هاي استكباري را به لرزه در مي آورد، انقلابي مي شود، اين انقلاب بزرگ نياز به سربازان و محافظاني دارد، تو انتخاب مي شوي كه پاسداري و حراست كني از اين سرمايه عظيم و بزرگ كه آن مرد اسماني آسماني پديد آورد.
چند ماهي اين لباس را نپوشيده بودي كه دشمن در لباس جهالت و ناداني سعي دارد وطنت شرارات كند، تو هنوز در اول راهي اما مي روي و با سربازان جهالت مي جنگي و با اينكه زخم بر ميداري اما دشمن را شكست مي دهي و پيروز ميدان مي شوي.
اول راه تو است دشمن راه ديگري را براي ضربه زدن به انقلاب انتخاب مي كند، جنگ بزرگ و خانمان سوزي را در منطقه شعله ور مي كند، تو اينبار هم اسلحه ات را بر مي داري و با برادران ارتشي و بسيجي ات به جنگ با اين اهريمن كه از همه جا حمايت مي شويد، مي روي.
هشت سال مردانه از خاك و ناموس و هستي ات دفاع ميكني، هشت سالي كه تو را چندين هشت سال بزرگتر مي كند، تو تمام جواني ات را در اين راه مي گذاري، اما به دشمن بد طينت اجازه هيچ دست درازي نمي دهي.
جنگ هشت ساله تمام مي شود، تو اما راه بزرگتري در پيش داري، بايد خرابي هاي آن اهريمن را بسازي، تخريب ها و تهمت هاي نفاق را پشت سر مي گذاري و وطنت را مي سازي.
اما در اين سال ها نفاق هم بيكار ننشسته است، توطئه هاي ديگري در سر دارد، مي خواهد زهرش را بريزد، قصد توطئه بر عليه تو را دارد، نفاق با سربازان تا دندان مسلحش و با عربده كشي خياباني قصد ناامن كردن شهر را دارد، اما اينبار هم تو هستي كه جلوي نفاق مي ايستي و او را شكست مي دهي، كينه نفاق به تو قديمي است، نفاق هميشه كينه "مالك علي" را به دل دارد.
حالا دشمن از همه طرف تو را محاصره كرده است، اينبار بچه اهريمني را به شرق وطنت فرستاده تا آنجا را ناامن كند، اينبار هم تو مي روي، خونت مي ريزد و مي شوي "سفير وحدت"، تير دشمن بدجور به سنگ خورده است، هر جا كه مي رود تو هستي.
همه اينها را پشت سر مي گذاري، فكر و انديشه تو ساخت وطن است، اما باز اين دشمن است كه با نفاق خنجري بزگ به قلب برادرانت در آنسوي مرزها وارد كند، از انج كه وظيفه تو پاسداري از انقلاب و اسلام است، اينبار هم با كوله باري از تجربه مي روي كه آنجا هم دشمن را شكست دهي، اما اين نفاق بد طينت آنجا هم قصد دارد به تو از پشت خنجر بزند، اما تو ايستاده اي، تو مالك علي هستي و دشمنان علي "قاسطین ، مارقین و ناکثین" كه براي پيروزي همه اينها را شكست دهي.
تو سرباز علي و مالك سپاه علي هستي، دشمن هم كينه عجيبي از تو به دل دارد.
مجيد بامري
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 6504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *