800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

نقش مهم نیروی انتظامی در حفظ عفاف و حجاب در جامعه/دشمنان نظام اسلامی از سپاه هراس دارند

امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ حجاب و عفاف در جامعه دارد، اظهار داشت: نیروهای مسلح باید جایگاه خود را به خوبی حفظ کنند و با عزمی راسخ در راه موفقیت گام بردارند.
hrehs
hrehs
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (30 تیرماه ) به امامت حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت سراوان در مسجد علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ حجاب و عفاف در جامعه دارد، اظهار داشت: نیروهای مسلح باید جایگاه خود را به خوبی حفظ کنند و با عزمی راسخ در راه موفقیت گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران از سپاه هراس دارند، گفت: دشمنان بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن اقتدار محکم و والا را در خود دارد و بدخواهان نظام اسلامی را به هلاکت خواهد رساند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به شهادت کارگران حادثه تروریستی گروهگ های تکفیری در سراوان افزود: شهادت این بزرگواران را تبریک عرض می کنیم که افتخاری برای خانواده خود و جامعه خلق کرده اند.
وی با اشاره به اینکه با خوش رویی صحبت کردن می تواند نقش مهمی در حفظ روابط اجتماعی مطلوب داشته باشد، تصریح کرد: هر کسی که قوه تعقل و خرد بیشتری داشته باشد برخورد او با دیگران بهتر است.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: اگر مومن بداند که چه ثمراتی در خوش اخلاقی وجود دارد قطعا می دانست باید رفتار و اخلاق نیکویی داشته باشد.
وی با بیان اینکه مردم حرف های افراد خوش برخورد را در جامعه بهتر قبول دارند و به آنها احترام بیشتری می گذارند، عنوان کرد: خوش ‏اخلاقى، عنصرى كلیدى در دین دارى و عاملى مهم در موفقیت انسان است.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به فرمایشات امام صادت (ع) و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (ص) خاطر نشان کرد: حرم ما مسلمانان قم است و هر کسی حضرت معصومه (س) را  زیارت کند بر او بهشت واجب می شود.
وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: رزمندگان اسلام از سه گردان توانستند در این عملیات حدود 3 هزار نفر از دشمنان را زخمی و به هلاکت برسانند.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی در پایان گفت: انسان نیاز به زندگی اجتماعی دارد و برای دست یابی به موفقیت ها، لازم است آداب این زندگی را در نحوه برخورد، گفتار و خوب شنیدن یاد بگیریم.
 
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 7904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *