800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

اشتغال بزرگترین دغدغه جوانان جامعه/کشور ایران هدف اول آمریکا و استکبار است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود اظهار داشت: کشور ایران با توجه به موقعیت استراتژی و اسلامی که دارد هدف اول آمریکا و استکبار است.
ghrehes
ghrehes
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (ششم مرداد ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه کشور ایران با توجه به موقعیت استراتژی و اسلامی که در خاورمیانه دارد هدف اول آمریکا و استکبار است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نباید به آمریکا اعتماد کرد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ گاه دوست نخواهد شد و دشمن سرسخت ایران است، اظهار داشت: تلاشی که مسئولین برای بهبود روابط بین المللی انجام دادن جای تحسین دارد اما خباثت دشمنان زیاد است و نباید به آنها اعتماد کرد.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به دهه کرامت افزود: مردم به معنویت این دهه توجه کنند و با توجه به اینکه حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون معرفت و ایمان در کشور است، این بزرگواران را الگوی خود در زندگی قرار دهند.
وی با اشاره به دهم مرداد ماه سالروز جهانی تغذیه با شیر مادر تصریح کرد: مادران اگر می خواهند دوره شیردهی به فرزند خود را کلمل کنند به آنها دو سال کامل شیر دهند که تغذیه با شیر مادر نقش مهمی در سلامت و رشد نوزاد دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به سالروز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای اذعان داشت: در اسلام تن پروری جایگاهی ندارد و افراد برای کسب و کار نیازمند مهاجرت به شهر های دور دست هستند.
وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از بزرگترین دغدغه های جوانان است، خاطر نشان کرد: برای کسب درآمد کوشش کنید تا نیازمند دیگران نباشید و خداوند جهت کسب روزی حلال تاکید بر مهاجرت دارد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان بیکاری را عامل بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی دانست و  گفت: بیکاری در جامعه می تواند فساد را زیاد کند و مشکلات جبران ناپذیری را فراهم آورد.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) اظهار داشت: اگر کار زیاد شما را خسته می کند اما بیکاری مداوم فساد می آورد.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی در پایان با بیان اینکه آموزش تئوری باید در کنار آموزش های فنی و حرفه ای به دانش آموزان داده شود، اذعان داشت: حقوق اجتماعی و مالی کارگران باید رعایت شود و هم سطح مدیران باید به آنها احترام گذاشت.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 8033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *