800
۰

وسط بازی!

وسط بازی!
به گزارش پایگاه خبری شستون، دفاع مشروع و حملات پیش‌دستانه اخیر جریان مقاومت فلسطینی با نام طوفان‌الاقصی معیار واقعی صداقت سنجی و پایبندی به اصول مسلم انسانی و دفاع از مظلوم درجهان اسلام است .

ماجرای مظلومان فلسطین و مقاومت آنها علیه رژیم نژاد پرست ،نامشروع ،کودک کش ،اشغالگر صهیونیستی مگر فقط موضوع بحث جمهوری اسلامی است یا همه ملت‌های مسلمان و یا همه آزادگان جهان ؟

چرا برخی فعالین سیاسی سکوت کرده یا برخی تریبون داران در مواضع اشتباه ایستاده اند یا بهتر بگوییم مواضع امروزشان در مقایسه با سایر موضوعات دچار تناقضات جدی شده است؟ فلسطینی‌ها علاوه بر اشتراک در مسئله بشریت ،البته که مسلمان هم هستند؟

آیا روایان احادیث از رسول گرامی اسلام (ص) در تریبون ها نقل نکردند:«كسی كه صبح كند و اهمیتی به كارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و كسی كه صدای مردی بشنود كه فریاد كمك خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست.» امّا اینجا چرا دفاعی از این سینه چاکان دفاع از حقوق بشر نمی بینیم آنها که در جنگ های اخیر اروپا تمام قد فریاد دفاع از مظلومین اوکراینی سر می‌دادند و روسیه را محکوم می کردند اکنون گیج شده یا سکوت کرده اند و یا حتی با جسارت کامل به حمایت از متجاوزین کودک کش آمده اند؟

پاسخ اصلاً پیچیده نیست؛ ماجرا این افراد به هیچ نحو دشوار و دور از ذهن نیست حتی آنجا که مثلاً برای دفاع از گروه خاص گریبان می درند، یا ریاکارانه از موضع خود به جمهوری اسلامی طعنه می‌زنند، واقعاً هیچ نسبتی با معیارهای انسانی و تعالیم واقعی دین مبین اسلام ندارند؛ که بهتر است بگوییم همانجا هم در واقع پروژه‌ی اربابان صهیونیست و آمریکایی‌ خویش را پیش می‌برند، امّا به تزویر، آن را به اسم این طیف آن گروه جا می‌زنند با همان منطقی که امروز در میانه‌ی معرکه بزرگ ابتلای جهان اسلام و جامعه جهانی در عصر تفکر و عقلانیت، سعی می‌کنند با وسط بازی های کودکانه پرده پوش جنایات صهیونیست ها با تعابیر منصفانه و عادلانه بوده و جانب اربابان را نگاه دارند، آنهم از جانب افرادی که هنوز پرده دری ها و رفتارهای متناقض ایشان با جمهوری اسلامی ایران که اصلی ترین مدافع مظلومین فلسطین و حامی معنوی جریان های مقاومت اسلامی بوده را در خاطر داریم. فلسطین معیار بسیار خوبی است؛ که مدافعین انسانیت و اسلام واقعی را از ریاکاران تمایز دهیم.
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 26804
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *