800
۰

ارجاع پرونده متهمان حادثه خیابان پاسداران به دادگاه انقلاب

رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران می‌گوید تعدادی از متهمان حادثه خیابان پاسداران به قرارهای بازداشت خود اعتراض کردند که برای رسیدگی به دادگاه انقلاب آمده و بررسی می‌شود.
ارجاع پرونده متهمان حادثه خیابان پاسداران به دادگاه انقلاب
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده متهمان حادثه خیابان پاسداران به دادگاه انقلاب ارجاع شده است یا خیر اظهارکرد: فعلاً فقط یک تعدادی به قرارهای بازداشت موقت خود اعتراض کردند که برای رسیدگی به دادگاه آمده است. 
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در ارتباط با اغتشاشات دی ماه امسال نیز، پرونده‌ای به دادگاه انقلاب ارجاع شده است یا خیر افزود: تعدادی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات دی ماه نیز به دادگاه آمده و تعیین شعبه هم شده است. 
غضنفرآبادی درباره زمان برگزاری دادگاه این افراد گفت: هنوز زمان محاکمه مشخص نشده است زیرا ابتدا باید شرایط قانون آیین دادرسی کیفری رعایت و سپس زمان محاکمه تعیین شود.
به گزارش تسنیم، آخرین بار عباس جعفری  دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور بیش از 150 فقره کیفرخواست برای متهمان آشوب‌های دی ماه امسال خبر داده بود.
پرونده عامل شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران، با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد، به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی ارسال شده اما هنوز تاریخ محاکمه مشخص نشده است.
پس از جلسه مقدماتی که طی هفته پیش رو برگزار می‌شود، تاریخ محاکمه مشخص خواهد شد.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 10759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *