800
۰
فرماندار سراون در جشن روز جوان:

جوانان امید های آینده کشور هستند/ جوانان با بهره گیری از ظرفیت های مناسب در مسیر انسان سازی گام بردارند

فرماندار سراوان گفت: جوانان با بهره گیری از ظرفیت های مناسب در مسیر انسان سازی و توسعه شاخص های جامعه قدم بردارند و بستری را برای دیده شدن نقش آفرینی خود فراهم سازند.
جوانان امید های آینده کشور هستند/ جوانان با بهره گیری از ظرفیت های مناسب در مسیر انسان سازی گام بردارند
به گزارش شستون، جشن روز جوان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، با حضور فرماندار سراوان، رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی و جمعی از جوانان و مردم سراوان شامگاه روز گذشته پنج شنبه ۶ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
درویش نارویی فرماندار سراوان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را امید های آینده کشور دانست و گفت: آینده سرزمین در واقع متعلق به جوانان است و با توجه به تحوالات شگرفی که در عرصه های مختلف جامعه به وجود آمده، چه خوب است که جوانان بتوانند از این ظرفیت نوین جامعه به نحو مطلوب در مسیر درست استفاده کنند.
وی در ادامه افزود: جوانان در فضای امروزی هم در معرض آسیب جدی هستند و هم می توانند مسیر واقعی را مانند حضرت علی اکبر (ع) که در سال ۶۱ هجری قمری توانست در عرصه ایثار حماسه بیافرینند که هم از تعالی و اعتقادات و باورهای دینی صیانت کنند و نام خود را در تاریخ ماندگار سازند.
فرماندار سراوان به جوانان توصیه کرد تا جوانام صدر اسلام را در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دیگر عرصه ها الگو قرار دهند‌.
نارویی گفت: گاها با توجه به شرایط موجود دنیا و آسیب های جدی جامعه، اگر هوشیاری در افکار و اندیشه جوانان شکل نگیرد، دچار آسیب خواهند شد اما با توجه به حاکم بودن فضای دینی در جامعه و تعلیم و تربیت اسلامی که خانواده ها بستر آن را فراهم کرده اند، کمتر در مسیر انحرافی قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: جوانان با استفاده از شور، احساس و توانایی خود به پیشرفت و آبادانی جامعه کمک کنند چرا که جامعه امروز می تواند حرف برای گفتن داشته باشد و مدعی پیشرفت، تعالی و توسعه شود.
فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: امروز جوانان از امکانات بسیار ارزشمند نسبت به سال های قبل برخوردار هستند که با بهره گیری از ظرفیت های مناسب در مسیر انسان سازی و توسعه شاخص های جامعه قدم بردارند و بستری را برای دیده شدن نقش آفرینی خود فراهم سازند.
نارویی با اشاره به اینکه جوانان امیدهای فردای جامعه هستند، به این قشر از جامعه توصیه کرد تا با استفاده از ظرفیت های شهرستان و بهره گیری از توانایی های علمی خود و با ایده ها و مهارت های خود، منشأء کارآفرینی این منطقه باشند.


انتهای پیام/ الف.د
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 10926
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *