800
۰

خودرو، لوازم خانگی و حتی اسباب بازی بچه ام را از کالای ایرانی انتخاب می کنم/ اول مسئولان کالای ایرانی مصرف کنند بعد مردم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه سعی داشته ام که خوردو، لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون و حتی اساب بازی که برای بچه ام تهیه می کنم حتی الامکان ایرانی باشد.
خودرو، لوازم خانگی و حتی اسباب بازی بچه ام را از کالای ایرانی انتخاب می کنم/ اول مسئولان کالای ایرانی مصرف کنند بعد مردم
به گزارش شستون؛ عباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان"حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: چند سالی است که مقام معظم رهبری براساس ضرورت مباحث اقتصادی نامگذاری های که برای سال انتخاب می کنند با عناوین اقتصادی گره خورده است.
نماینده مردم بروجرد در پاسخ به این سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصولی ایرانی را خریداری کرده اید،اظهار داشت: من همیشه سعی داشته ام که خوردو، لوازم خانگی مانند  یخچال، تلویزیون و حتی اساب بازی که برای بچه ام تهیه می کنم حتی الامکان ایرانی باشد، استفاده از کالای ایرانی به حدی در میان اعضای خانواده من فرهنگ سازی شده است که بچه 5ساله من میگوید من اساب بازی ایرانی میخوام.
گودرزی در خصوص معرفی یک کالای ایرانی خوب به مردم تصریح کرد: من کالای ایرانی را معرفی میکنم و به مردم توصیه می کنم اگرکالای خاصی که ایرانی است اما کیفیت پایین تری دارد باز هم کالای ایرانی استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: امروز تهاجم دشمن به کشور یک تهاجم اقتصادی است و با توجه به خباستی که دشمن که در حوزه مباحث سیاسی و تحریم ها به خرج می دهند، به همین خاطر مقام معظم رهبری تاکید دارند باید متکی به ظرفیت های داخل کشور باشیم تا بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و تنها نسخه ای که می تواند مباحث اقتصادی را پیش ببرد و مشکلات را مرتفع کند اقتصاد مقاومتی است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است و حمایت از کالای ایرانی یعنی کمک به اشتغال جوانان و رونق اقتصاد است.
گودرزی تصریح کرد: نامگذاری امسال به این معنی است که تا به حال توجه ویژه ای توسط دولت و مردم درحمایت از کالای ایرانی صورت نگرفته است، لذا مقام معظم رهبری از باب تاکید برحمایت از کالای ایرانی این عنوان را برای سال 97اطلاق فرمودن تا یک عظم جدی تری نسبت به گذشته در این عرصه اتفاق بیافتد تا بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حل شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص حمایت بیشتر از کالای ایرانی گفت: واقعیت این است که حمایت از کالای ایرانی با گفتگو، مصاحبه و جلسه حل نمی شود باید در این زمینه فرهنگ سازی شود که اولویت نیز با مسئولان است اگر مسئولان کالای ایرانی مصرف کنند برای مردم نیز  فرهنگ سازی می شود که از کالای ایرانی استفاده کنند.
وی در پایان گفت: موضوع حمایت از کالای ایرانی آنقدر اهمیت دارد که شایسته و مقتضی است آموزش و پرورش این مسئله را در بین دانش آموزان نهادینه کنند و از آنها به عنوان همیار استفاده کنند و نسبت به کالای ایرانی تعصب نشان دهند.

منبع: دانا
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 11017
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *