800
۰

دانش آموزان روستای سرکلوکی سراوان چشم انتظار دستان مهربان خیرین+تصویر

روستای سرکلوکی بخش بم پشت شهرستان سراوان با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نیازمند احداث یک مدرسه جهت تحصیل و علم آموزی برای دانش آموزان این روستا است.
دانش آموزان روستای سرکلوکی سراوان چشم انتظار دستان مهربان خیرین+تصویر
به گزارش شستون، در روزهای اخیر تصاویری از یک مدرسه در روستای سرکلوکی بخش مرزی بم پشت شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان  در شبکه های اجتماعی و گروه های واتساپی سراوان در حال باز نشر است.

تصاویر این مدرسه به جهت کمک گرفتن از خیرین و افرادی که دست در کار خیر دارند در راستای بازسازی و یا احداث یک مدرسه ایمن و استاندار منتشر شده است.

گفته می شود روستای سرکلوکی جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ نفر دارد و تعداد دانش آموزانی که در مقطع راهنمایی در حال تحصیل هستند، ۲۵ دانش آموز پسر و ۱۸ دانش آموز دختر است.

سرمایی این منطقه با توجه به شرایط اقلیمی بسیار وحشتناک است و سوز سرما به مغز استخوان می رسد که امید می رود هر چه سریعتر مسئولین مربوطه با توجه به سرمای سوزناک این منطقه تدابیر لازم را اندیشیده کنند تا دانش آموزان این روستا بدون هیچ دغدغه ای به تحصیل علم و دانش بپردازند.


جمعه گذشته نیز حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان از عدم استاندارد بودن برخی از اماکن و مراکز تحصیلی سطح شهرستان گلایمند بود و از مسیولین مربوطه خواست تا هر برای رفع این مشکل که در برخی از روستاها اتاقک هایی برای تحصیل دانش آموزان اجاره می شود که هیچ شباهتی به مکان تحصیل و علم آموزی ندارد، چاره ای اندیشیده کنند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 12132
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *