800
۰
در جلسه شورای اداری مشترک مطرح شد؛

لزوم هوشیاری مردم در مقابل تحرکات دشمن در کشورهای همسایه/دشمن از آغازین انقلاب تاکنون دنبال دسیسه و توطئه بوده است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه لانه دشمن در سوریه و عراق از بین رفته و دشمن به دنبال ایجاد لانه ای دیگر در کشورهای شرقی افغانستان و پاکستان است، گفت: می طلبد که مسئولین و مردم هوشیار باشند که داعشی ها به انسانیت هم رحم نکرده اند و کوتاهی در این زمینه جامعه را دچار مشکلات خانمان سوزی می کند.
لزوم هوشیاری مردم در مقابل تحرکات دشمن در کشورهای همسایه/دشمن از آغازین انقلاب تاکنون دنبال دسیسه و توطئه بوده است
به گزارش شستون؛ جلسه شورای اداری مشترک با حضور احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، درویش نارویی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از علماء، معتمدین، دانشگاهیان، نخبگان، شورا های شهر، دهیاران و مدیران کل استان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه سراوان در این جلسه با بیان اینکه گرانی و بیکاری از عمده مشکلات این منطقه است، گفت: نظارت بر گرانی ها باید با دقت انجام شود تا دست سودجویان قطع شود.
 
وی با اشاره به اینکه مرز سراوان باید برای رفع بیکاری و اشتغال برای همه مدیریت شود، اظهار کرد: فاصله طبقاتی در شهرستان سراوان ملموس است و مجوز ها برای افراد پول دار گرفته می شود.
 
امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: با توجه به اینکه این منطقه در زمینه معادن ظرفیت خوبی دارد نمی توان به قاچاق سوخت اشتغال گفت و باید زمینه کار برای همه اقشار جامعه فراهم باشد.
 
وی کمبود نفت سفید، معظل توزیع سوخت، عدم کدینگ کارت های سوخت، ورود اتباع بیگانه، عدم راه اندازی فرودگاه را از جمله مشکلات ادیده در منطقه دانست و بیان داشت: روحیه جهادی و دغدغه رفع معضل درمان مشکلات است و از ظرفیت افراد در بخش خصوصی باید استفاده شود.
 
احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به اینکه با همت و همدلی مردم و مسئولین آرزو ها تحقق می یابد و مردم این منطقه مستحق بهترین ها هستند، گفت: دشمن از آغازین انقلاب تاکنون دنبال دسیسه و توطئه بوده است تا از پیشرفت و تعالی ایران جلوگیری کند.
 
وی با بیان اینکه حقوق مردم و حاکمان باید بر یکدیگر رعایت شود و عدم رعایت آن ظلم است و ساقط کننده هر حکومتی می باشد، افزود: مردم در حوزه های مختلف می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه لانه دشمن در سوریه و عراق از بین رفته و دشمن به دنبال ایجاد لانه ای دیگر در کشورهای شرقی افغانستان و پاکستان است، تصریح کرد: می طلبد که مسئولین و مردم هوشیار باشند که داعشی ها به انسانیت هم رحم نکرده اند و کوتاهی در این زمینه جامعه را دچار مشکلات خانمان سوزی می کند.
 
وی بیان کرد: امروز اگر در خاک ایران زندگی می کنیم و در آن سوی مرز مشکلاتی وجود دارد، باید ایفای نقش کنیم و آبادانی را به آن سوی مرزها ببریم.
 
موهبتی یادآوری کرد: اگر بنا است که کاری انجام دهیم و سریعا به توسعه و پیشرفت برسیم لازم است که در تمام امور وارد شده و در پشت میزها بسوزیم و برای فرزندان خود آینده ای روشن بسازیم.
 
وی توضیح داد: برای توسعه سطح بینش هزینه کنید و برای آگاهی بخشی به فرزندان خود تلاش کنید چراکه با این آگاهی دیگر کسی به دیگران ظلم نمی کند و حقی ضایع نمی شود.
 
استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه آنچه می ماند باقیات و صالحات و چراغ راه آیندگان است، بیان کرد: در حوزه دین باید با بدی ها مبارزه کرد و طوری فرهنگ استان و شهرستان را باید ارتقا دهیم که باعث عزت شود.
 
وی اظهار کرد: عزت مندی در شهرستان موجب جذب سرمایه گذار در منطقه و فراهم شدن زمینه اشتغال می شود و باید در کنار همدیگر تلاش کرده تا عقب ماندگی های استان را رفع کنیم.
 
انتهای پیام / م.ش
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 12941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *