800
۱
همزمان با سراسر کشور؛

گلبانگ چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در سراوان طنین انداز شد+ تصویر

همزمان با سراسر کشور گلبانگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سراوان نواخته شد.
گلبانگ چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در سراوان طنین انداز شد+ تصویر
 به گزارش شستون، در دومین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان  سراوان، گلبانگ چهلمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در سالن هنرستان دخترانه کار و دانش سراوان نواخته شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی بود که از ظلمات و بی ارزش ها جامعه را به سمت ارزش ها و نورانیت کشاند.

 وی افزود: امام خمینی (ره) با الهام از دین خداوند متعال، قرآن را به عنوان منشور زندگی و مسیر الهی را برای رشد و تعالی انتخاب کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان اضافه کرد: در طول تاریخ انسان های ناشایست با حکومت کردن،  انسان ها را به انحراف کشیدند، اما اسلام بشر را به سمت خداجویی و حسنات سوق داد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: پهلوی چند ده سال بر مردم و کشور حکومت کرد و فساد، بی بند و باری، عیاشی و انحراف را در جامعه رواج داد، اما انقلاب برای اینکه انسان ها را متوجه خوبی ها و ارزش ها کند، به وجود آمد.

وی با بیان اینکه سالیان دراز مکتب های دروغین و شیطانی مردم را به بردگی گرفته بودند، گفت: شبانه روز در حال ترویج صفات شیطانی در جامعه بودند، اما با پیروزی انقلاب، جامعه از ظلمت و بی ارزشی ها خارج و به سمت نورانیت و خداجویی هدایت شد.

امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: شیطان صفتان عالم در شرق و غرب خدا را فراموش کرده اند و همچنان بر ریل و موتور شیطان سوار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری  با اشاره اینکه قلدرترین و زورگو ترین افراد جهان، دشمن انقلاب هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال دستاوردها و خدمات زیادی را ارائه کرده است و امروزه در برخی از بخش ها در زمره کشورهای پیشرفته قرار گرفته ایم.



شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 13393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *