800
۰

ساماندهی تردد زائران پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان در دستور کار اداره راهداری

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، این اداره کل با تمام امکانات آماده میزبانی از زائران خارجی اباعبدالله الحسین (ع) در مرزهای رسمی این استان است.
ساماندهی تردد زائران پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان در دستور کار اداره راهداری
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، علیرضا کیخا در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان افزود: سال گذشته در مجموع 64 هزار و 100 زائر پاکستانی همزمان با ماه محرم و صفر از طریق مرز میرجاوه وارد این استان شدند.

وی گفت:این تعداد زائر توسط 722 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 735 دستگاه اتوبوس ایرانی روانه مرزهای غربی کشور شدند، همچنین 103 زائر افغانستانی نیز بعد از وارد شدن از مرز رسمی میلک به شمال استان با چهار دستگاه اتوبوس ایرانی راهی کربلای معلی شدند.
 

کیخا جابجایی بیش از 4 هزار زائر ایرانی توسط 98 دستگاه اتوبوس را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ایام محرم و صفر سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: امسال نیز پیش بینی می شود سفر های اربعین زائران خارجی از 20 مهر ماه آغاز و تا سوم آبان ماه ادامه داشته باشد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از احتمال افزایش تردد زائرین خارجی از مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: تمامی تمهیدات لازم جهت تسهیل در ورود و تردد زائرین امام حسین (ع) در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 14292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *