800
۰
معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان خبر داد؛

اجرای بیش از ۶۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سراوان

هاشم جهانتیغ از اجرای بیش از ۶۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان سراوان خبر داد.
اجرای بیش از ۶۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سراوان
به گزارش شستون، نشست خبری معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اصحاب رسانه بعد از ظهر امروز پنجشنبه برگزار شد.

هاشم جهانتیغ معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان در این نشست با اشاره به اینکه بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است، بیان کرد:بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پر ثمری است که شکوفایی و طراوت های آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

وی افزود: سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۶۴عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند که هر عنوان برنامه بیش از ۱۰ زیر مجموعه دارد.

این مقام مسئول گفت: مهم ترین برنامه های اجرایی دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان با نماینده ولی فقیه در سراوان و امام جمعه اهل سنت، فضاسازی تبلیغی فرهنگی و محیطی، اعزام گروه های جهادی ‌ و تیم های بسیج جامع پزشکی به نقاط محروم شهرستان و حاشیه شهر، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان و برپایی ایستگاه سلامت محور بسیج است.

جهانتیغ خاطر نشان کرد: همچنین توزیع بسته های رایگان ماسک و پک های بهداشتی، تولید محتوا و انتشار خبر در فضای مجازی، برپایی غرفه های جمع آوری کمک های مومنانه در سطح شهر، ارایه خدمات پزشکی در مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه های مقاومت، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، برپایی نمایشگاه محصولات بومی، رزمایش جهادگران بسیجی و کاروان های جهادی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته بسیج در سراوان اجرا می شود.

وی اذعان کرد: افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و آغاز رزمایش سراسری خدمت مومنانه، نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب و سامانه شاد آموزش و پرورش، آغاز پویش نذر خون، تجلیل از فعالان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم خانواده شهدای مدافع سلامت، تجدید بیعت و میثاق با ولایت رزمایش اقتدار بسیجیان، همایش سران طوایف، عطر افشانی مزار شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی نیز به منظور گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 24067
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *