800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران:

۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سیب و سوران برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سیب و سوران برگزار می‌شود.
۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سیب و سوران برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار شستون، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با موضوع هفته بسیج برگزار شد.

در این نشست سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم کودک کش اسرائیل، برنامه‌های هفته بسیج را شرح داد.

وی باتوجه‌به اینکه برنامه‌های هفته بسیج با سه رویکرد کلی برگزار می‌شود بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج؛ امید ملت ایران است و با سه رویکرد: جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه در دستور کار قرار دارد که غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا، در سطح شهرستان و بخش‌ها راهپیمایی و تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزار میزهای خدمت جهادی، اجرای برنامه‌های ورزشی در سطح شهرستان، ویزیت رایگان در مناطق کم‌برخوردار و پویش نذر خون و نشست با علما معتمدین و سران طوایف، دیدار با ائمه جمعه و جماعات اهل‌تشیع و تسنن، نشست‌های جهاد تبیین با فرهنگیان در شهرستان از مهم‌ترین برنامه در سطح شهرستان است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در مورد بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری و حضرت امام رحمت‌الله برای دانش‌آموزان توسط معاونت فرهنگی هنر سپاه سیب و سوران همراه با جوایز ارزنده در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 26957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *