800
۰
در آیین تجلیل از پرستاران مطرح شد؛

حضرت زینب (س) اسوه برجسته پرستاران در بحران کرونا/ روز پرستار یادآور مجاهدت های بانوی بزرگ اسلام است

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران در سراوان برگزار شد.
حضرت زینب (س) اسوه برجسته پرستاران در بحران کرونا/ روز پرستار یادآور مجاهدت های بانوی بزرگ اسلام است
به گزارش خبرنگار شستون؛ به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و به منظور تجلیل و تکریم از پرستاران و مدافعان سلامت آیین نکوداشت روز پرستاد با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین و پرستاران در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: پرستاری یکی از سخت ترین شغل هاست که فشارهای روحی و جسمی بسیاری به این قشر وارد می شود.

وی افزود: این قشر زحمتکش جامعه برای مصون ماندن از بیماری و رهایی از رنج ها نیازمند تحمل پولادین هستند اما پرستاران برای جلب رضایت خداوند متعال جانانه و صبورانه به بیماران رسیدپی کی کنند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: نگاه مخلصانه پرستاران به حرفه ای که در آن مشغول به فعالیت هستند خستگی را از آنها دور می سازد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه حضرت زینب کبری(س) اسوه برجسته تمامی پرستاران به ویژه در بحران کرونا بوده است، خاطر نشان کرد: روز پرستار یادآور مجاهدت ها و رنج های این بانوی بزرگ اسلام است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ابوالحسن صفدری رئیس بیمارستان رازی سراوان نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی پرستاران که برای بهبود بیماران از خودگذشتگی نشان می دهند، گفت: مطمئن باشید که هر لحظه، ثانیه و دقیقه‌ای که در این حرفه با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار و انسان دردمند می گذرانید یک حسنه‌ای از سمت خدای متعال و یک پاداش عمری را از حضرت ربوبی دریافت می‌کنید.

وی افزود: هیچ ثانیه ای در محاسبات الهی از بین نمی‌رود نباید تصور کرد که لحظات دشوار برای یک پرستار بر بالین یک بیمار در محاسبات الهی مورد غفلت قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فعالیت های سخت و دشواری که پرستاران به ویژه در بحران کرونا بر بالین بیماران انجام دادند در جامعه تاثیرگذار بوده و اجر معنوی در آن نهفته بود که باید قدر دان زحمات تمامی این قشر زحمتکش باشیم چرا که زینب وار در بحران کرونا در کنار کادر درمان تلاش های مجاهدانه انجام دادند.

لازم به ذکر است در پایان به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس از زحمات پرستاران قدردانی شد.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 24270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *