800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهرستان مطرح کرد؛

روز درختکاری فرصتی مغتنم برای توجه به فضای سبز/ آمادگی بسیج برای کمک به اجرای طرح های نویین آبرسانی در مهرستان

حسین نکویی گفت: با توجه به خشکسالی موجود در این منطقه بسیج آمادگی کمک به اجرای طرح های نوین آبرسانی جهت حفاظت از منابع آبی را دارد.
روز درختکاری فرصتی مغتنم برای توجه به فضای سبز/ آمادگی بسیج برای کمک به اجرای طرح های نویین آبرسانی در مهرستان
حسين نکویی فرمانده  ناحیه بسیج مقاومت سپاه مهرستان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: به مناسبت روز درختکاری چندین اصل نهال درخت مثمر در باغچه های محوطه سپاه مهرستان با حضور ناصر دُرازهی فرماندار و جمعی از مدیران ادارات غرس شد.

وی افزود: روز درختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز است و باید همه ما کاشت درخت را جدی بگیریم و فضای کوچکی از محیط کار و زندگی را به کاشت نهال های مثمر اختصاص دهیم تا از محصولات آنها برخوردار شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: متأسفانه براثر خشک سالی های پی درپی در سیستان وبلوچستان و مهرستان بسیاری از درختان خشک شده اند می طلبد مردم درختانی را که نیاز به آب کمتر و بازدهی بیشتری دارند کاشت کنند.

نکویی خاطر نشان کرد: باتوجه به کم آبی موجود در این منطقه؛ استفاده از روش سنتی در روستاها برای مصارف کشاورزی و آبیاری درختان،باعث هدر رفت منابع آب‌های زیرزمینی می‌شود و نیاز است اداره جهاد کشاورزی با پیاده کردن طرح های قطره ای برای حفظ منابع آب به کشاورزان کمک کند.

وی اذعان کرد: بسیج هم آمادگی همکاری با جهادکشاورزی جهت هرگونه کمک به کشاورزان برای ایجاد طرح های نوین آبرسانی،جهت حفاظت از منابع آبی را دارد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 24963
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *