800
۰
فرماندار مهرستان خبر داد:

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ادارات در مهرستان

فرماندار مهرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج ادارات در جهاد کشاورزی افتتاح شد.
افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ادارات در مهرستان
ناصردُرازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: در دومین روز از گرامیداشت هفته مبارک بسیج با پیگیری‌های دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج مبنی بر درخواست کارکنان ادارات شهرستان در خصوص نیاز مبرم به پایگاه بسیج ادارات، امروز پایگاه مقاومت بسیج در اداره جهاد کشاورزی افتتاح شد.

سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته مبارک بسیج با اشاره به اهمیت تشکیل پایگاه بسیج ادارات، گفت: بسیج دریای بی‌انتهای است و متشکل از چندین قشر که بسیج ادارات یکی از اقشار است و با افتتاح پایگاه بسیج ادارات، قشر کارمندان مهرستان در این پایگاه فعالیت انجام می‌کنند.

وی افزود: باتوجه‌به پیشنهادهای مکرر از سوی ادارات سطح شهر مهرستان، مکان پایگاه بسیج ادارات در اداره جهاد کشاورزی در نظر گرفته شد.

همچنین عبدالله سپاهی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان از انتخاب مکان پایگاه در این اداره تشکر کرد و گفت: امروز افتخار داریم که پایگاه مقاومت بسیج در اداره جهاد کشاورزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات تمامی مدیران و کارکنان این است که همه بسیجی هستیم و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب و در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

لازم به ذکر است پایگاه بسیج ادارات به نام شهید نورایی از شهدای جهاد کشاورزی نام گرفت.

گفتنی است: در ادامه برنامه‌های دومین روز از گرامیداشت هفته مبارک بسیج در شهرستان مهرستان، پایگاه بسیج ادارات با حضور رئیس و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، معتمدین و متنفذین، ریش‌سفیدان، بسیجیان در محل اداره جهاد کشاورزی افتتاح گردید.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 26975
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *