800
۰
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان:

سکوت برخی از کشورهای اسلامی مقابل جنایات رخ‌داده در غزه

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: متأسفانه در این جنایات اخیر خیلی از کشورهای اسلامی که خود را سردمدار جهان اسلام می‌دانند به نحوی سکوت اختیار کرده بودند که حتی صدای از آنها در خصوص حمایت از این مظلومین بی‌دفاع شنیده نشد.
سکوت برخی از کشورهای اسلامی مقابل جنایات رخ‌داده در غزه
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سید علیرضا میری بنجار در رزمایش اقتدار بسیجیان در شهرستان مهرستان که هم‌زمان با سراسر استان سیستان و بلوچستان با حضور بسیجیان همه اقشار امسال در مسجد جامع دهستان دیهی از حوزه بخش مرکزی برگزار شد، بیان کرد: امسال توفیقی شد که همایش اقتدار بسیجیان شهرستان مهرستان را هم‌زمان با سراسر استان در مصلی نمازجمعه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه محور برنامه‌های بسیج در سطح مساجد محلات است و باتوجه‌به اینکه در طول هفته مبارک بسیج در اکثر روستاها و محلات سطح شهرستان برنامه‌های متعددی برگزار کرده بودیم امروز با دعوت مردم شریف و بسیجیان دهستان دیهی برنامه را در مسجد جامع برگزار و با نمازگزاران مؤمن دیدار داشتیم.

وی در جمع نمازگزاران به گزارش اقدامات بسیج در جای‌جای شهرستان و حوزه سرزمینی اشاره کرد و افزود: خدا را شاکریم با کمک خیرین کشوری و بعضاً بومی مهرستان با همکاری یکدیگر توفیقی داشته باشیم که در عرصه‌های محرومیت‌زدایی از ساخت خانه‌های محروم و توزیع بسته‌های معیشتی به این مردم شریف که لایق بهترین‌ها هستند خدمت‌رسانی و انجام‌وظیفه کنیم.

این مقام مسئول به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و عدم اتحاد مسلمین اشاره کرد و گفت: جنایات بالای هفتادساله رژیم منحوس صهیونیستی از چشم هیچ انسانی در دنیا پوشیده نیست، ولی این نسل‌کشی آنها بی‌سابقه بوده و متأسفانه این از عدم اتحاد مسلمین است.

میری بنجار افزود: متأسفانه در این جنایات اخیر خیلی از کشورهای اسلامی که خود را سردمدار جهان اسلام می‌دانند به نحوی سکوت اختیار کرده بودند که حتی صدای از آنها در خصوص حمایت از این مظلومین بی‌دفاع شنیده نشد و مهم‌تر از آن سکوت ننگین سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر بود.

گفتنی است در پایان میز خدمت توسط دهقان زهی رئیس بنیاد مسکن شهرستان مهرستان در خصوص اقدامات بنیاد مسکن و پیگیری مطالبات و مشکلات دهستان برگزار کرد.

انتهای خبر/
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 26988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *