800
۰
پس از دو سال وقفه انجام می شود؛

برگزاری مسابقات جام رمضان در چهارنقطه از سیب و سوران

مسابقات جام رمضان پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع . همه گیری ویروس کرونا، در چهار نقطه سیب و سوران برگزار می شود.
برگزاری مسابقات جام رمضان در چهارنقطه از سیب و سوران
به گزارش شستون، جلسه هماهنگی  مسابقات فوتسال جام رمضان 1401شهرستان سیب و سوران به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سیب و سوران و با حضور اعضای شورای ورزش شهرستان برگزار شد.

محمد رضا خاکی زهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک آغاز سال 1401 و عید باستانی نوروز و همچنین تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: پس از همه گیری ویروس منحوس کرونا و تاثیر آن بر سلامت افراد جامعه و ورزشکاران و براساس پروتکل های بهداشتی جام رمضان با وقفه ای دوساله در این شهرستان همراه بوده است.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی کادر درمان و انجام واکسیناسیون گسترده امسال شاهد برگزاری جام رمضان شهرستان در بخش پسکو ه، بخش مرکزی شامل شهر سوران و شهر سیب و همچنین بخش هیدوچ هستیم و با برنامه ریزی مناسب هیات فوتبال، کمیته فوتسال و هیات روستایی و عشایری شهرستان جام رمضان امسال با کیفیت خوب و عالی برگزار می شود.

وی در پایان عنوان کرد : جام رمضان در شهرستان سیب و سوران همواره بدون حاشیه و اتفاق خاصی برگزار شده است و امسال هم به یاری خداوند متعال جام رمضان در هر چهار منطقه با همکاری و همراهی خوب ورزشکاران ، نیروهای نظامی و انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 25030
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *