800
۰
با انتشار اطلاعیه صورت گرفت؛

خبر خوش نماینده سراوان برای حوزه انتخابیه

روابط عمومی نماینده حوزه انتخابیه سراوان با انتشار مطلبی از صدور فیش برق مصرفی با تعرفه سال ۱۴۰۰از امروز خبر داد.
خبر خوش نماینده سراوان برای حوزه انتخابیه
به گزارش شستون؛ ماهاست که شهروندان سراوانی در شرقی‌ترین نقطه کشور از صدور فیش‌های نجومی در این منطقه ابراز گلایه و خواستار رفع این مشکل از سوی متولیان امر شدند.

شهروندان سراوانی با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی اعتراض خود را به صدور فیش‌های نجومی با اشتراک گذاشتن مبالغ مصرفی برق خانوار در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند.

علی‌ای حال ملک فاضلی نماینده مردم سراوان خبر از صدور فیش برق مصرفی با تعرفه سال ۱۴۰۰ از ۶ اسفندماه امسال خبر داد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی نماینده حوزه انتخابیه سراوان آمده است: پیرو مذاکرات و پیگیری‌های انجام شده نماینده حوزه انتخابیه سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان با وزیر محترم نیرو در خصوص تعرفه برق زمستانی سال ۱۴۰۱ مقرر شد از۶اسفندماه قبوض جدید برق با تعرفه دی ماه سال گذشته صادر شود.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است که با توجه به نگرانی‌های مردم حوزه انتخابیه، پیرو تاخیر در پرداخت قبوض برق مشترکینی که به دلیل بالا بودن مبالغ قبوض برق خود را پرداخت نکرده بودند طی تماس تلفنی که نماینده حوزه انتخابیه بزرگ سراوان در پنجم اسفند ماه با عوض زاده مدیر عامل توزیع برق استان سیستان و بلوچستان داشته مقرر شد قبوض برق جدید با همان تعرفه دی ماه سال ۱۴۰۰ از ۶ اسفند ۱۴۰۱ صادر شود.

همچنین در اطلاعیه منتشر شده ذکر شده مشترکینی که قبض برق خود را پرداخت کرده‌اند با اصلاح تعرفه جدید این دوره برای دوره‌های بعد بستانکار خواهند شد.

انتهای خبر/
شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 26131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *