800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

ضرورت آگاهی در نبرد اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و شناختی دشمن/ انقلاب اسلامی بسترساز ظهور امام زمان(عج) است

خطیب نماز جمعه سراوان گفت: در این نبرد اقتصادی که دشمن با همه توان در همه ابعاد شروع کرده به خصوص در جنگ شناختی و تبلیغاتی باید صبور باشیم و توطئه دشمن را بشناسیم قطعا از این گردنه نیز به امید به خداوند متعال عبور خواهیم کرد.
ضرورت آگاهی در نبرد اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و شناختی دشمن/ انقلاب اسلامی بسترساز ظهور امام زمان(عج) است

به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری بیان کرد: بارها به جهت یادآوری ذکر کرده‌ایم یکی از نکاتی که باید در این ایام به آن توجه کنیم این است که ما دشمنی داریم قهار، سنگدل و شیطان صفت که تقریبا تجلی و آیینه تمام نمای شیطان به اسم آمریکا و غرب است که مقابل نظام اسلامی ایستاده است.

وی افزود: امت ستمدیده ایران که در دوران ظلمانی زیر چکمه طاغوت بودند به جهت اینکه از مظلومیت خود را رهایی ببخشند و به استقلال و به عزت برسند به پرچم داری یکی از بهترین انسان‌های روزگار در مقابل همه ظالمان ایستاد به همین دلیل دشمن چهل و چهار سال است که دشمنی می‌کند، باید به این موضوع دقت داشته باشیم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: دشمن ما نه تنها بی‌رحم و شیطان صفت است بلکه ابزارهای قدرتمند مادی هم دارد ولی نکته‌ای که دشمن غافل است و هم ما نباید غفلت کنیم از این است که خدا با ماست. گروه‌های منافقین ۱۷ هزار نفر از بهترین‌ها را در کشور شهید کردند، گروه‌های مختلفی در سیستان و بلوچستانی علیه انقلاب اسلامی قیام کردند اما به برکت انقلاب و توجه خدای متعال و مجاهدت انسان‌های شایسته امروز امن‌ترین کشور عالم هستیم 

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: امنیت به فضل خدا تقدیم ملت شده است، انسان‌های شایسته‌ای در این مسیر شبانه روز خود را فدا کردند که امروز در دنیا یکی از کشورهای پر قدرت در زمین، دریا، هوا، نظامی، زیرساخت، راه آهن، پزشکی، سواد آموزی و جاده سازی باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور ما مشکلی ایجاد شده که تقریبا بخش عمده این مشکلات که در باب معیشت و گرانی اقلام است توسط دشمن به وجود آمده است، خاطر نشان کرد: در این نبرد اقتصادی که دشمن با همه توان در همه ابعاد شروع کرده به خصوص در جنگ شناختی و تبلیغاتی باید صبور باشیم و توطئه دشمن را بشناسیم قطعا از این گردنه نیز به امید به خداوند متعال عبور خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه سراوان تصریح کرد: امروز دولتی خوب روی کار است افراد انقلابی پای کار هستند به تدریج این گرفتاری‌ها رفع می‌شود، شاید دشمنان بتوانند تلاطم ایجاد کنند اما صحنه‌های مختلف را پشت سر گذاشته‌ایم از این بعد هم گذر خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: حضرت علی اکبر(ع) جوانی بود که تمامی جوانان مسلمان در همه ابعاد می‌توانند از آن الگو گیری کنند.

وی ادامه داد: هفدهم اسفند ماه مصادف با پانزدهم شعبان ولادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) است، خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که آقا امام زمان(عج) خواهد آمد، امام عصر(عج) والاترین نعمتی است که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است، قطعا امید داریم انقلاب اسلامی بستر ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

خطیب نماز جمعه سراوان خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای اعیاد شعبانیه در نظر گرفته شده، مجموعه‌هایی که در بعد فضا سازی می‌توانند کمک کنند در این ایام فعالیت بیشتری داشته باشند ایام نیمه شعبان را در تراز این حکومت پیگیری کنند تا ترویج گر فرهنگ مهدویت که تنها راه نجات فرزندان ما از آلودگی‌هایی که دشمنان دین خدا درست کرده‌اند باشیم.

انتهای خبر/
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 26198
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *