800
۰
چالش شهرداری و شورای شهر سراوان؛

اپیدمی سرقت اموال عمومی در سراوان به سطل های زباله رسید

مدتی است تب سرقت اموال عمومی در سراوان بالا گرفته به طوریکه اینبار در این شهرستان سطل‌های زباله مورد سرقت قرار گرفته است.
اپیدمی سرقت اموال عمومی در سراوان به سطل های زباله رسید
به گزارش شستون، مدتیست سرقت اموال عمومی از جمله کابل‌های سیم برق، دریچه فاضلاب‌ها، وسایل و تجهیزات پارک‌ها در سراوان شدت گرفته که این موضوع مشکلات زیادی را برای شهروندان و مسئولین به وجود آورده است.

هنوز گلایه شهروندان از سرقت کابل‌های برق و تاریکی شهر به پایان نرسید که سطح‌های زباله سطل شود توسط سارقین سرقت شدند.

جملیه بهرامی عضو شورای شهر سراوان در این خصوص گفت: مدتیست که سرقت اموال عمومی در سراوان شدت گرفته که از شهروندان و دیگر ادارات خواستار همکاری در این رابطه هستیم.

وی افزود: کلیه سطل‌های زباله سطح شهر توسط سارقین نیز مورد سرقت قرار گرفته که این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است.

عضو شورای شهر سراوان گفت: شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد لذا از دستگاهای انتظامی و نظامی در شهر انتظار همکاری داریم.

بهرامی خاطر نشان کرد: اصناف نیز می‌تواند در این زمینه کمک‌های قابل توجه‌ای را انجام دهد؛ گرچه در گذشته ضایعاتی‌ها اجازه خرید اموال عمومی مسروقه را نداشتند اما طبق گزارشات به تازگی اقدام به خرید می‌کنند که اصناف می‌تواند آنها را موظف به نخریدن اموال مسروقه و عمومی سطح شهر کند و یا هر واحد صنفی را موظف به قرار دادن یک سطل زباله مقابل فروشگاه خود کند.

وی با بیان اینکه اگر شهروندان و دیگر ادارات در کنار شهرداری و شورای شهر باشند از وضعیت در سراوان بهبود می‌یابد، تصریح کرد: ابلاغیه توسط استانداری به ادارات مبنی بر اینکه هر اداره هر روز صبح تا یک شعاع مشخص باید مقابل اداره خود را از وجود زباله پاکسازی کند اما این برنامه در سراوان با عدم همکاری و استقبال ادارات مواجه شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 26388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *