800
۰
فرمانده سپاه سلمان:

امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار شهدا است

فرمانده سپاه سلمان گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت امروز کشور مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده آنها است.
امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار شهدا است
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، احمد شفایی در دیدار با خانواده شهید عبدالله نوتی زهی از شهدای اهل‌سنت شهرستان زاهدان اظهار داشت: ما به نوبه خود از شما تشکر می‌کنیم که عمری تلاش کردید و فرزند عزیز خود را به بهترین طریق تربیت نمودید و در نهایت به خداوند متعال هدیه دادید.

وی گفت: ما همه واقفیم امنیت، آرامش و پیشرفت امروز کشور مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده آنهاست.
 
شهادت فوز عظیمی است که خداوند به بنده‌های خاص خود عطا می‌کند

این مقام مسئول در دیدار با خانواده شهید محمود کیانی، بیان کرد: امروز سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس هست؛ آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی برای ضربه‌زدن به اسلام انجام داد و تلاش کرد تا در دسیسه‌های مختلف همچون کودتای نوژه انقلاب را از پای در بیاورد که به خواست خداوند هر بار شکست خورد.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه شهادت فوز عظیمی است که خداوند تنها به بندگان خاص خود عطا می‌کند، تأکید کرد: به برکت ایثار شهدا و صبر و بردباری خانواده آن‌هاست که امروز این انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.
 
خداوند به دلیل ویژگی‌های خاص شهدا آن‌ها را برگزید

شفایی در دیدار با خانواده شهید حمید خمر نیز بیان کرد: هر شهید پرچمی برای افتخار و سربلندی این کشور است، افرادی که خداوند توفیق شهادت را به آن‌ها عطا کرد ویژگی‌ها و برجستگی‌های خاصی داشتند که خداوند آن‌ها را برگزیده کرده است.

وی تأکید کرد: نان حلال پدر و تربیت صحیح خانواده‌ها قطعاً در وجود شهدای عزیزمان تأثیرگذار بوده است.

شفایی تصریح کرد: این وعده الهی است که شهدای عزیز زنده هستند و شاهد، ناظر و گواه بر اعمال همه ما هستند.

وی همچنین خطاب به پدر شهید خمر که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده‌اند گفت: شما خانواده شهید که خود نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستید الگویی برای نسل امروز هستید.

فرمانده سپاه سلمان گفت: ما پیش از انقلاب هیچ هویتی نداشتیم و امروز انقلاب اسلامی هویت ایرانی‌اسلامی را به مردم ما بازگردانده است.
 
جهاد تبیین و جهاد خدمت مکمل یکدیگر هستند

وی دی دیدار که با جمعی از پاسداران و بسیجیان استان داشت نیز بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن در سال گذشته جنگ ترکیبی بزرگی را علیه ملت ایران به راه انداخت و تمام ظرفیت خود را برای ضربه‌زدن به ملت ما پای‌کار آورد.

وی افزود: دشمن در سال گذشته ضربه سختی از ملت ایران خورد؛ اما هنوز از دشمنی دست برنداشته و با بازسازی خود مجدد برخواهد گشت.
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: حرکات دشمن برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی ادامه دارد و ما نیز باید با آگاهی و شناخت بهتر آماده مقابله با آنان باشیم که امیدواریم همه ما بتوانیم در این راه اقدامات تأثیرگذاری انجام دهیم.
 
وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر بابت اقدامات گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در سال جدید باید خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم باقدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

شفایی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جدید جهاد خدمت‌رسانی می‌باشد که این‌گونه خدمات باید امتداد داشته و در سایر اقشار نیز نهادینه شود.

وی تأکید کرد: جهاد تبیین و جهاد خدمت مکمل یکدیگر هستند و باید در امتداد یکدیگر باقوت پیگیری شوند؛ ما باید ابعاد مختلف خدمت‌رسانی به مردم را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: ما می‌توانیم در راستای تبیین و عملیاتی نمودن شعار سال و نقش‌آفرینی در زمینه مهار تورم و رشد تولید موفق عمل کنیم.
 
انتهای خبر/ خ
 
 
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 26411
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *