800
۰
در جشن میلاد امام رضا (ع) مطرح شد؛

محبت و مودت به اهل بیت (ع) را در عمل نشان دهیم

امام جمعه سراوان گفت: خدای متعال در قرآن کریم به اطاعت و مودت اهل بیت پیامبر (ص) سفارش کرده است. مودت یعنی اینکه در عمل و رفتار دوستی و محبت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دهیم.
محبت و مودت به اهل بیت (ع) را در عمل نشان دهیم
به گزارش پایگاه خبری شستون، صبح امروز جشن میلاد امام رضا (ع) هشتمین خورشید آسمان ولایت و امامت در نماز خانه سپاه شهرستانی سراوان با حضور امام جمعه سراوان، جانشین فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران و بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام مهربانی، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، بیان‌کرد: اگر می‌خواهیم مسیر خداشناسی، بندگی و دوستی خداوند متعال را طی کنیم باید از پیامبر (ص) و خاندانش اطلاعات و پیروی کنیم.

وی افزود: خدای متعال در قرآن کریم به اطاعت و مودت اهل بیت پیامبر (ص) سفارش کرده است. مودت یعنی اینکه در عمل و رفتار دوستی و محبت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دهیم. در شادی ائمه شاد باشیم و جشن و سرور برپا کنیم و و در غم آنها اشک بریزم.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: امروز ولادت باسعادت یکی از خوبان عالم یعنی امام رضا (ع) است که شادی این روز باید در عمل ظهور و بروز داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به روایت های مختلف از امام رضا (ع) در خصوص حضور در نشست ها و جلسه ها و ذکر و محبت اهل بیت (ع)، تصریح کرد: محبت به پیغمبر(ص) و اهل بیت پیامبر امر خداست، ما در این عالم بشری مسلمان هستیم خدای مایکیست و خالق ما یکتا و یگانه است، عبادت مختص خداست و لاغیر، اما محبت و مودت به تشریح خدا در قرآن نسبت به پیامبر (ص) و خاندانش عشق انسان را به خداوند برابر می‌کند.

وی اذعان‌کرد: وقت گذاشتن و حضور در مجالسی که برای ائمه اطهار (ع) برپا می شود بسیار ارزشمند است، مسیر خداشناسی، بندگی، ذکر و درست مسلمانی کردن را باید از مسیر و سیره این خاندان طی کنیم.

امام جمعه سراوان گفت: همه فرق ها و بزرگان اسلام به جهت پاکی، صداقت، عظمت و عصمت امام رضا (ع) سر تعظیم فرود آورده‌اند، این مجالس دروازه بی‌کران و گنجی گرانهاست برای افرادی که در این مجالس حضور دارند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 26532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *