800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

برخورد قاطع با مزدوران بی‌هویت و پوشالی خواسته مردم سراوان است

خطیب نماز جمعه سراوان گفت: نیروهای مقتدر، مجاهد و سلحشور مرزبانی و سپاه با قدرت با مزدوران پوشالی، بی‌هویت و جیره‌خوار شیاطین برخورد قاطع صورت گیرد چرا که این درخواست مردم سراوان است.
برخورد قاطع با مزدوران بی‌هویت و پوشالی خواسته مردم سراوان است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: خداوند متعال در باب اقامه نماز در قرآن کریم تاکیدات و سفارشات فراوانی داشته پس اگر میخواهیم بندگی خدا را در تراز یک مسلمان داشته باشیم به نماز اهمیت دهیم.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بندگی را در مدار اهمیت به نماز می‌داند، امروز روز مبارکی است که اگر در طول عمر در باب نماز قصوری داشته‌ایم جبران کنیم.

امام جمعه سراوان ضمن تبریک عید سعید قربان و قبولی طاعات و عبادات گفت: امیدواریم همه روزهای ما عید باشید و طبق روایات در هر روزی که گناه نکنیم آن روز روز عید است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطر نشان کرد: روز عید سعید قربان روز پر فضیلتی است، آداب و احکام دارد که یکی از آن اقامه نماز عید است، نکته مهم دیگر ذبح قربانی و مهم تر از آن کمک به مستمندان و فقرا است.

 وی با اشاره به اینکه صدقه دادن در روز عید سعید قربان نیز توصیه شده است، تصریح کرد: در این شهرستان انسان های نیازمند از پیروان اهل بیت و مکتب زندگی می‌کنند سعی شود اگر توان داریم به آنها کمک کنیم.

امام جمعه سراوان ضمن تسلیت به خانواده شهدای مرزبانی به ویژه مجاهدان مرزدار، ادامه داد: اخیرا حسن قورزایی یکی از مرزداران مجاهد به شهادت رسید نکته مهم این است که علما و صاحبان تریبون باید دقت داشته باشند که موظف هستیم در باب امنیت به تناسب خود سخن بگویم و کمک به نیروهای امنیتی، مرزبانی و سپاه امر واجب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: صاحبان تریبون در مساجد دقت داشته باشند که مبادا با قصور آنها در امنیت خلا ایجاد شود و یکی از مجاهدان ما به شهادت برسد، گرچه شهادت افتخار همه انسان‌هاسن، انقلاب با خون انسان‌های پاک و مخلص به پیروزی رسید، ملت شهادت هرگز از شهادت نمی‌ترسد.

وی بیان کرد: نیروهای مقتدر، مجاهد و سلحشور مرزبانی و سپاه با قدرت با مزدوران پوشالی، بی‌هویت و جیره‌خوار شیاطین برخورد قاطع صورت گیرد چرا که این درخواست مردم سراوان است.

امام جمعه سراوان گفت: اگر دلت پاکستان نمی‌تواند و یا نمی‌خواد برخورد لازم را انجام دهد به طریقی اجازه دهد رزمندگان ما حضور یابند و ریشه مزدوران را خشک کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری ادامه داد: در داخل برخی ها حرف‌هایی می‌زنند که به مزدوران و جیره خواران قوت می‌دهد باید دقت کنند اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد قطعا برخورد صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در شهرستان از اداره برق گلایه‌مندی‌های زیادی وجود دارد، بارها در این باره صحبت شده، منکر مشکلات نیستیم اما باید مسئول اداره برق با تمام توان پای کار باشد.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: در گرمای سوزان و طاقت فرسای تابستان قابل قبول نیست که مردم در رنج و عذاب باشند اگر توان دویدن در این مسیر را ندارد باید به فکر جابه‌جایی این مسئول شد و تدبر شود، شایسته نیست به خاطر برخی از مباحث مردم رنج بی برقی داشته باشند.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 26590
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *